Нове відео від Volkswagen приголомшило світ

Volkswagen запустив в Європі рекламну кампанію, яка пізніше стартуватиме і по всьому світу. Вона спрямована, перш за все, на повернення довіри з боку споживачів і, відповідно, відновлення продажів після скандалу з підвищеними шкідливими викидами дизельних агрегатів, пише autodriving.net.

Кампанія, яку VW описує як «емоційну», поклала кінець слогану «Das Auto», яка широко використовується німцями протягом тривалого часу. У VW пояснили, що замінять поточне послання, оскільки нова маркетингова філософія компанії зосереджена на людях і їх взаєминах з її продуктами, а не на автомобілях, їх дизайні і технологіях.

«У великої кількості людей по всьому світу наші автомобілі асоціюються з найважливішими спогади, оскільки Volkswagen є частиною їхнього життя», — зазначив глава продажів VW — Юрген Стакман.

Рекламна кампанія збіглася з початком сервісної акції VW в Європі, яка торкнеться майже 8,5 млн транспортних засобів, оснащених дизельними двигунами. «Ми втратили довіру останнім часом. Тепер ми робимо все можливе, щоб повернути її назад», — зазначив він.

Продажі нових автомобілів VW постраждали через дизельний скандал, який розгорівся у вересні минулого року — як з’ясувалося, майже 11 млн автомобілів німецького концерну були оснащені дизельними двигунами з програмним забезпеченням, здатним обдурити перевірки на предмет рівня шкідливих викидів.

Продажі марки VW в Великобританії впали на 14% минулого місяця, в той час як в Німеччині вони скоротилися на 8,6%.

Нова рекламна кампанія буде запущена вже в цьому місяці, починаючи з Німеччини, Великобританії, Іспанії, Португалії, Австрії та Швейцарії. Після чого вона пошириться і на інші європейські ринки, причому в іншому світі реклама почнеться тільки в березні.

Рекламна кампанія охопить як телебачення, так і друковані, а також інтернет-ЗМІ. Вона включає в себе і телевізійну рекламу, яка показує сім’ю, що проходить через різні стадії свого життя… з Volkswagen протягом усього маршруту. І замість традиційного слогана «Das Auto», вона закінчується гаслом: «Тоді. Зараз. Завжди… »

Відзначається, що над рекламною кампанією разом з VW працювало і маркетингове агентство DDB. Втім, в січні поточного року глобальні продажі німців зросли на цілих 2,8% — це говорить про те, що їхня стратегія починає працювати.

Нова "емоційна" реклама Volkswagen

Нова реклама Volkswagen показує що їх автомобілі є невід'ємною частиною життя людейБільше цікавих новин – https://www.facebook.com/mmr.net.ua/#Cars #Авто

Опубліковано MMR – Motor Media Review 22 лютого 2016 р.


Не пропустіть