Нова версія VW Caddy приємно здивує прихильників марки (ФОТО)

0

«Каблук» VW Caddy став піонером в своєму сегменті, вперше подружив двигун на газовому паливі з трансмісією DSG

Повна назва моделі – Caddy TGI BlueMotion. А під капотом у неї – 1,4-літрова турбірованна «четвірка», яку грунтовно перелопатили в рамках адаптації до роботи на стиснутому природному (CNG) або біогазі. Щоб зберегти віддачу і ресурс на рівні бензинової версії TSI, інженери допрацювали головку блоку, механізм газорозподілу (включаючи клапани), поршні і багато чого по дріб’язку. На виході отримали 110 к.с. і 200 Нм, доступних з 1500 об / хв, пише auto.mail.ru.

Оскільки газових заправок навіть в Європі не так багато, як традиційних АЗС, Caddy TGI зберіг звичайний бензобак. Але вміщує він всього лише 13 л, тому підходить тільки для екстрених випадків. Газ, в свою чергу, зберігається в балонах, кількість яких залежить від версії. На звичайному Caddy їх чотири (на 26 кг палива), а подовжений варіант Maxi має п’ять резервуарів на 37 кг. До речі, розташовані вони під підлогою, тому місткість «каблучка» не постраждала.

Заявлена витрата газу становить 4,1-4,3 кг / 100 км (Maxi «їсть» більше), а запас ходу, як не важко порахувати, доходить до 860 км.

Caddy TGI BlueMotion відправиться до дилерів в червні 2016 року. Ціни в Німеччині вже відомі. Найдешевший фургон з шестиступінчастою механікою обійдеться німцям в 22 978 евро, пасажирський варіант – в 23 425 євро. А вартість версій з роботом DSG стартує з позначки 25 тисяч євро.