Презентували автомобіль, який розкупили ще до прем’єри (ФОТО)

Centenario в перекладі з італійської – столітній. А ще так називається новий гіперкар Lamborghini. І його вже не купити …

Побудували цю машину до сторіччя з дня народження засновника компанії – Ферручо Ламборгіні. І, природно, ювілейний гіперкар спочатку задумувався як колекційний. Lamborghini анонсувала випуск всього лише 40 екземплярів – порівну купе і родстерів. Штучний дефіцит спрацював. Всі машини були розкуплені за ціною 1,75 мільйона євро ще до офіційної прем’єри на Женевському автосалоні.

За що ж просили такі шалені гроші? В основі Centenario LP 770-4 – платформа давно відомої моделі Aventador: поздовжньо встановлений за спинками сидінь 6,5-літровий атмосферний V12, семиступінчастий робот ISR, адаптивні підвіски, повний привід з багатодисковою муфтою Haldex четвертого покоління … Все звично. Але при цьому Centenario (вперше в історії марки!) Має механізм повороту задніх коліс, що має підвищити як маневреність, так і стійкість машини.

Centenario вийшов трохи довше і вище топової версії «Авентадора» – LP 750-4 Superveloce. Але оскільки у ювілейного гіперкара не тільки монокок, а й кузовні панелі виконані з карбону, він виявився навіть на 5 кг легше, показавши на вагах 1520 кг.

Мотор у Centenario, як випливає з індексу, форсований з 750 до 770 к.с. Але на динаміці це майже не позначилося. «Сотню» з місця колекційний Lamborghini бере за 2,8 с, 200 км / год набирає за 8,6 с і лише в розгоні до 300 км / год злегка випереджає Aventador LP 750-4 Superveloce: 23,5 з проти 24 с. Хоча максималка у обох моделей однакова – «понад 350 км / год».

Легко помітити, що зовні Centenario серйозно відрізняється від «Авентадора». І тому є дві причини. По-перше, колекційний гіперкар очевидно повинен мати унікальний дизайн. А по-друге, італійці стверджують, що заново прорахували аеродинаміку кузова. І кожен елемент, починаючи від решіток в передньому бампері і закінчуючи вертикальними ребрами дифузора, – строго функціональний.

Ну а в якості додаткового бонусу – можливість обробки інтер’єру по індивідуальному замовленню. Хоча карбон і алькантара в салоні переважають в будь-якому випадку. У базі йде і сучасна мультимедійна система з 10-дюймовим сенсорним екраном, підтримкою Apple CarPlay, навігацією, телеметрією і купою інших модних функцій.


Не пропустіть