УАЗ “Northern Lights”: позашляховик для безнадійного бездоріжжя

Першою машиною Романа з республіки Комі була BMW 5-Series, але після року їзди на ній він вирішив продати її. Вся справа в тому, що така машина не дуже підходила для суворих північних умов, де багато снігу і мало якісних асфальтованих доріг. Для суворого клімату потрібен був повнопривідний позашляховик! Так вибір Романа упав на повнопривідний позашляховик УАЗ, пише fishki.net

Під час служби в армії у Романа вже був досвід з УАЗ. В автомобілі йому подобалася його надійність і прохідність. Саме з цієї причини він почав шукати машину саме старої моделі на військових мостах, але з “живим” кузовом. Пошуки донора тривали близько року. У 2009 році Роману вдалося знайти відповідний під його цілі УАЗ 417 1993 року випуску з редукторними мостами, нехай і з трохи пом’ятим, але живим кузовом. А метою був яскравий автомобіль на великих колесах, на якому можна їздити в будь-які місця і не боятися ні снігу, ні поганих доріг.

«Були, звичайно, проблеми з двигуном, мостами і гальмами. За перші півроку довів його до робочого стану »- розповідає Роман.

Покатавшись на УАЗі півтора року в стоковому стані по бездоріжжю, автор проекту вирішив додати позашляховику ще більшої прохідності. А почалося все з установки 33-дюймових коліс (згодом вони були замінені на 38-і). І понеслося, що Романа вже було не зупинити. Сьогодні свій автомобіль він використовує для полювання, риболовлі, туризму і подорожей на Приполярному Уралі.

Встановивши 33-дюймові колеса і поколесивши на позашляховику, Роман вирішив трохи освіжити кузов: розібрав, відремонтував і покрив грунтом. Довго наш сьогоднішній герой не міг визначитися з кольором кузова, але зупинився на яскраво помаранчевому кольорі.

Для контрасту були додані чорні пластикові накладки на деякі частини кузова: шноркель, молдинги, підлокітники, накладки на стійки дверей, накладки на петлі, радіатор, облицювання заднього борту і дверей, спойлер, дефлектор. Передній силовий бампер РІФ нової моделі. Для краси були встановлені 2 танкові фари дальнього світла ФГ-126, в які були впроваджені комплекти ксенону.

УАЗ використовується як для повсякденної їзди по місту, так і по бездоріжжю. Рідний малопотужний мотор Романа не влаштовував, і він вирішив підшукати інший. Спочатку йому хотілося встановити японський дизельний мотор, але подумавши кілька разів, його вибір припав на ЗМЗ 409 – 2,7-літровий бензиновий агрегат потужністю 150 к.с.

Найцікавішим моментом виявилося впровадження двигуна від пізніших модифікованих моделей УАЗу, так як досвіду з 409-им мотором у Романа не було. Йому довелося повністю поміняти всю електропроводку, переварити все кріплення ДВЗ і КПП, прокласти паливну магістраль. Незважаючи на всі труднощі, своїм вибором автор проекту залишився задоволений. Разом з цим, стара коробка передач була замінена на нову 5-ступінчасту від АДС, а в роздатку поставлені шестерні з 3.3.


Не пропустіть