Як економити 20% палива, знають італійські розробники

SAMSUNG
0

Італійські розробники університету Салерно придумали, як зі звичайного авто з переднім приводом зробити гібридну машину із сонячними панелями і таким чином знизити негативний вплив на довкілля, пише epochtimes.com.ua.

Система під назвою HySolarKit здатна знижувати витрати палива та вихлопних газів, підвищувати продуктивність і надавати прискорення, повідомляється на сайті розробників.

Панелі, що прикріплені до даху і капоту, можуть виробляти до 2 кВт∙год енергії. За звичайної їзди містом близько 1 години на день економія може становити 20% завдяки одночасному використанню енергії гальмування і сонячних панелей.

За допомогою системи HySolarKit передні колеса автомобіля приводяться в рух двигуном внутрішнього згоряння, а задні — двома електродвигунами потужністю по 7 кВт. Електродвигуни живляться від літієвої батареї, яка може заряджатися від генерації енергії гальмування, а також від сонячних панелей, встановлених на даху і капоті.

Авто може працювати як в електричному режимі, так і в гібридному.

Професор університету Салерно Джанфранко Ріццо повідомив «Великій Епосі», що маленький або середній автомобіль, оснащений HySolarKit, може їхати з порожнім баком близько півгодини за рахунок енергії акумулятора потужністю 4 кВт і часткового відновлення енергії завдяки гальмуванню.

Ріццо каже, що сонячні панелі, які встановлюють на даху та капоті автомобіля, можуть отримувати енергію від сонця і в хмарну погоду, оскільки вони вловлюють не тільки прямі сонячні промені, але й розсіяні. Певна річ, вироблення енергії за цих умов буде не таким інтенсивним.

У систему HySolarKit входять панелі потужністю близько 300 Ватт пік. Але розробники планують оптимізувати їхню поверхню та встановити високотехнологічні фотоелементи (монокристалічного кремнію), що дозволить досягти потужності 500 Ватт пік.
Хоча систему проти крадіжок сонячних панелей не передбачено, але Ріццо стверджує, що панелі приклеюються подвійним шаром надійної стрічки Hi-Bond, і зірвати їх з машини буде дуже важко. У майбутньому розробники планують удосконалити технологію кріплення панелей на автомобіль.

Розробники постійно покращують HySolarKit і припускають, що довести прототип до повної готовності їм вдасться за рік або навіть менше, залежно від фінансування.

Нині рівень готовності прототипу становить 5—6 балів (за 9-бальною шкалою TRL). Автори винаходу організували майданчик для збору коштів eProInn, за допомогою якого можна купити частку їхнього стартапу.

Вартість HySolarKit — від 3 тис. євро до 4 тис. євро, в залежності від функціонала (розміру сонячних панелей, потужності батареї і т.д.)


Не пропустіть