Найпотужніші машини з атмосферними моторами

0

Турбін і всіх інших хитрощів для більшої віддачі моторів сьогодні багато. Не в сенсі видів агрегатів і систем, а в сенсі розповсюдження, пише fishki.net.

Хтось змушує трьохциліндровий мотори везти немаленькі машини і хвалиться низькою витратою при нормальному рівні викиду забруднюючих речовин. А хтось, що подобається нам більше, використовує нагнітач для непристойної потужності і швидкості. Як би там не було, є і ті, кого равлики взагалі не цікавлять. Тому що і так дах зносять швидко.

Починаємо з свіженької Ferrari GTC4 Lusso.

Auto_001

Поки не знаємо, як там на ділі, але на папері все чудово: 6,3-літрове 12-циліндрове атмосферне чудовисько всередині розганяє купе до сотні за 3,4 секунди. І це не найкрутіша цифра в добірці …

Porsche 911 GT3 RS: 0-100 км/год за 3,3 с

Auto_002

В “Порше” все більше налягають на турбо, але дещо поки залишається незмінним – грандіозній GT3 RS і так вистачає гоночного духу

Lamborghini Huracan: 0-100 км/год за 3,2 с

Auto_003

“Ураган” впевнено позмагається з Ferrari 488 GTB. Спробуйте в ньому засумніватися.

Audi R8 V10 Plus: 0-100 км/год за 3,2 с

Auto_004

Звичайно, і німецький брат Lambo тут. Безальтернативний в новому поколінні V10 на 5,2 літра обсягу і 610 сил у випадку з Plus-версією. Ну, теж ураган, а?

Ferrari LaFerrari: 0-100 км/год за 2,9 с

Auto_005

Тут, між іншим, використаний і найпотужніший атмосферний мотор в світі (у всякому разі з тих, що зараз у продажу)

Ferrari F12tdf: 0-100 км/год за 2,9 с

Auto_006

Відкиньте електричну начинку і отримаєте ось це – найпотужнішу машину з атмосферником на ринку

Radical RXC: 0-100 км/год за 2,8 с

Auto_007

Легкий V8 власної розробки Radical для невеликої купки заліза моделі RXC забезпечує співвідношення в більш ніж 510 сил на тонну. Куди йому турбо? Він же злетить!

Porsche 918 Spyder: 0-100 км/год за 2,8 с

Auto_008

Ще один крутий супергібрид, так. Але з дуже сильним атмо-V8, в основі – 608 сил, між іншим.

Lamborghini Aventador SV: 0-100 км/год за 2,8 с

Auto_009

“Авентадор” вдається бути таким же швидким всього з одним двигуном. 12-циліндровим , аж на 750 коней. Шкода, SV-версію вже давно не урвати.

BAC Mono: 0-100 км/год за 2,8

Британська вискочка продовжує рвати вежі, використовуючи кожну з 280 сил 2,3-літрового Cosworth. Ні турбо, ні зайвих циліндрів. Ефективність: висока.

Auto_010


Не пропустіть