Надзвичайні авто, випущені дуже обмеженими серіями

Автовиробники іноді випускають надобмеженим серії автомобілі, тираж яких обчислюється десятками примірників. Причини можуть бути різні: омологація гоночного варіанту або святкування знаменної події, пише fishki.net

BMW E36 M3R

002

BMW M3R вважається однією з найбільш рідкісних спеціальних версій «емки» – всього було побудовано 15 екземплярів. До розробки трилітрової «шістки» для M3R залучили компанію Schnitzer Motorsport, а до подальшого доведення машини – команду колишнього пілота Формули-1 Френка Гарднера.

Підсумок: 324 кінських сил, зчеплення і гальма AP Racing, жорсткі пружини і амортизатори, а також карданний вал від флагманського купе 8-серії.

BMW E46 M3 GTR

004

Перший M3 з двигуном V8 і один з найрідкісніших автомобілів, створених в Мюнхені. За вимогами серії Ле-Ман, в рамках омологації у 2001 році було випущено 10 екземплярів GTR, кожен з яких коштував 250 000 євро.

Міць 380-сильного 4.0-літрового двигуна M3 GTR передавалася на колеса через гоночну 6-ступінчасту «секвенталку» і М-диференціал зі змінним ступенем блокування. У комплекті йшла занижена підвіска з гоночними настройками і поліпшена аеродинаміка – M3 GTR розганявся до 100 кілометрів на годину за чотири секунди.

Jaguar XKR 75

006

На честь своєї 75-річної річниці Jaguar спільно з гоночною командою RSR Racing побудував 75 ​​примірників ювілейного XKR. Автомобіль представили на Фестивалі швидкості в Гудвуді в 2010 році.

Віддачу 5,0-літрового V8 в XKR 75 збільшили до 530 кінських сил (655 Нм), встановили модернізовану підвіску, оновлений аеродинамічний комплект і звучну вихлопну систему зі спортивним режимом роботи. Автомобіль розганяється до 100 кілометрів на годину за 4,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на 280 кілометрах в годину.

Honda NSX-R GT

008

В рамках омологації для серії All-Japan GT Championship, який сьогодні називається Super GT, Honda побудувала п’ять примірників спецверсії NSX. Це дозволило використовувати на гоночному автомобілі поліпшені аеродинамічні елементи: широкий передній і задній бампери, бічні і регульовані верхні повітрозабірники.

Двигун тут залишили без змін – це 3,2-літрова “шістка” потужністю близько 280 кінських сил. Кожна така машина продавалася за ціною від 470 тисяч доларів. Де зараз знаходяться ці п’ять автомобілів, залишається загадкою.

Shelby Cobra 427 50th Anniversary Edition


012

Цей автомобіль виготовили в кількості 50 примірників на честь 50-річчя культової моделі – Shelby Cobra 427. Ювілейна спецверсія отримала ряд декоративних деталей, яких немає і не буде у інших версій «Кобри». Як випливає з назви, автомобіль розрахований на установку семилітрового фордівського V8, який розвиває близько 425 кінських сил в атмосферному і більше 700 в компресорному виконанні.

Кузов «Кобри» виготовляється з алюмінію або скловолокна, сидіння можуть бути оббиті шкірою, а підлога застелена килимом з вовни. З технічних нововведень – незалежна пружинна підвіска і дискові гальма. Всі 50 екземплярів Shelby Cobra 427 50th Anniversary Edition були розкуплені в перші 48 годин після старту продажів.

BMW 435i ZHP

014

Це лімітована модифікація «четвірки», випущена в кількості ста штук як данина поваги BMW E46. Під капотом ZHP-версії встановлений трилітровий шестициліндровий двигун, що розвиває 339 сил і 449 Нм крутного моменту. Це на 35 кінських сил і 43 Нм більше, ніж на у стокової 435i.

Крім збільшеної потужності, автомобіль отримав карбоновий спліттер, задній спойлер і справжній дифузор. За технічне оснащення відповідає адаптивна M-підвіска і гальма, диференціал підвищеного тертя і нові спортивні настройки підсилювача керма.

Mercedes-Benz CLK-GTR Roadster

016

612-сильний 6,9-літровий V12 і максимальна швидкість 320 кілометрів на годину. Для кінця дев’яностих – вражаючі цифри. Реалізувати таку потужність допомагала шестиступінчаста секвентальна коробка передач і гоночна підвіска з регульованими амортизаторами.

Автомобіль був побудований для омологації спортпрототипа чемпіонату FIA GT в кількості п’яти штук. Незважаючи на офіційний допуск на дороги загального користування, CLK-GTR, по суті, залишився справжнім гоночним болідом.





Більше новин


Прокоментуй новину