“Німецькі” автомобілі, які ніколи не випускали в Німеччині
Ми любимо згадувати про “справжню німецьку якість”, говорячи про моделі Audi, BMW, Mercedes, хоча представники “великої трійки”, як і інші німецькі виробники, давно випускають свої машини за межами батьківщини, пише fishki.net
Не будемо говорити про географію виробництва взагалі, адже багато моделей для різних регіонів і континентів можуть збиратися відразу на місцевих підприємствах, а розглянемо ті автомобілі, які, незважаючи на статус німецьких, насправді народжуються за межами Німеччини.
BMW
Навряд чи буде секретом, що BMW X5 випускається в США, на заводі в Спартанбургі (штат Південна Кароліна). Не стало винятком і нинішнє третє покоління моделі. При цьому дві останні генерації також збирають на заводі “Автотор” в Калінінграді.
Audi
Не сказати, що компактна модель компанії А1 чимось принципово відрізняється від інших Audi, однак вона виготовляється на заводі в Брюсселі (Бельгія).
З першого покоління купе і родстер ТТ випускають в Угорщині. Втім, є нюанс: кузова виготовляються в німецькому Інгольштадті і вже потім надходять на місце остаточного виробництва в Гьор.
А ось кросовер Q3 чомусь випускають в Іспанії (Марторелла). Дивно, звичайно, в цій країні вважають за краще проводити відкриті версії і купе-кабріолети …
Зате словацька “прописка” Audi Q7 на заводі в Братиславі виглядає цілком логічною, адже там же налагоджений випуск VW Touareg.
Mercedes
Ну хто ж не знає, що легендарний Gelandewagen випускають на підприємстві Magna-Steyr в австрійському Граці? Менш відомий факт – там же довгий час виробляли повнопривідні версії легкових моделей компанії.
Ну а такі моделі, як ML (нині GLE) і GL (GLS), недавно знятий з виробництва R-class, випускали в США, на заводі в Тускалузі (штат Алабама).
А ось сімейство Vito/Viano за традицією збирають в сонячній Іспанії.
Opel
Завдяки приналежності до всесильного концерну, GM Opel завжди мав безліч “двійників” виробництва в різних країнах світу. Наприклад, Agila виробляли в Угорщині, GT – в США, купе Astra G – на підприємстві Bertone в Італії. Ось і одна з останніх новинок – бюджетний хетчбек Karl – випускається в Південній Кореї!
“Корейське” походження і у кросовера Antara. І як тут не згадати, що це практично двійник Chevrolet Captiva.
А ось Meriva як першого, так і другого покоління – родом з Сарагоси (Іспанія).
Volkswagen
Ви здивуєтеся, але навіть “європейський” хетчбек Polo вже не виробляють в Вольфсбурзі! Хоча його випускають відразу на декількох підприємствах в Іспанії (Памплона), Бельгії (Брюссель) та Словаччини (Братислава).
А сучасний Beetle, схоже, остаточно влаштувався в Мексиці (завод в Пуебла).
Ну і Sharan ніколи не був істинно німецьким: його, починаючи з першого покоління, випускають на заводі Autoeuropa в Португалії.