Як розпізнати при купівлі, що авто було в аварії

Купівля автомобіля на вторинному ринку нині є дуже популярною, адже дозволити собі купити новеньке авто у салоні може далеко не кожен українець. От і доводиться вдаватися до купівлі б/в-автомобілів. Втім, ця справа є дуже ризикованою, пише zt.ridna.ua.

Як розпізнати при купівлі, що авто було в аварії

Купуючи машину «з рук», завжди є шанс придбати авто зовсім не в тому благополучному стані, який красномовно описує вам продавець, а в значно гіршому. І чи не найважливішим тут є розуміння того, чи був автомобіль учасником ДТП, чи ні, адже від цього залежить термін служби вашого новопридбаного транспорту, а в майбутньому його стан вплине і на ціну наступного продажу.

Звісно, трапляється, що продавець таки зізнається у проведених ремонтних роботах, втім, його «зізнання» найчастіше все ж буває неповним. Проте найчастіше власники битих автомобілів воліють всіма силами приховати цей нюанс.

1. Оглядайте тільки чистий автомобіль. Навіть мінімальний шар пилюки може приховати вади машини – вм’ятини, подряпини тощо. А пояснення продавця про те, що автомобіль і досі перебуває в експлуатації, не варто брати до уваги.

2. Огляд автомобіля повинен проходити на вулиці в денний час або ж при хорошому штучному освітленні – при сонячному світлі простіше знайти різницю в тонах фарби і хвилі на поверхні.

3. При виникненні сумнівів порівнюйте схожі місця і з`єднання на інших сторонах – ліворуч і праворуч, спереду і ззаду. Удари і відновлювальні роботи рідко бувають симетричні.

4. Якщо автомобіль перефарбовувався частинами, то різниця буде помітна за рівнем блиску, розмірністю шагрені – нерівномірністю укладання фарби (схожа на апельсинову шкірку), наявністю кратерів і пилових включень на лакофарбовому покритті.

5. Якщо після зовнішнього огляду у вас виникли будь-які сумніви, радимо перевірити автомобіль знизу на підйомнику. Зазвичай, невидимі місця не дороблюють, а тому по них можна визначити масштаби усіх бід, перенесених автомобілем.

6. Якщо автомобіль пережив сильний удар, то, швидше за все, у ньому були замінені певні деталі. Це можна визначити за їх кольором всередині моторного відсіку. На виробництві для фарбування внутрішніх поверхонь, зазвичай, використовують дешевшу фарбу, яка трохи відрізняється від зовнішньої. А при місцевому ремонті взагалі ніхто не буде підбирати колір для невидимих поверхонь, і він буде збігатися із загальною фарбою.

7. Більшість серйозних ушкоджень знаходяться в нижній частині автомобіля або ж приховані від швидкого погляду. При цьому доступні для широкого огляду речі можуть перебувати в ідеальному стані.

8. Варіанти «переодягання» кузова або коли з декількох машин збирають одну, характерні для периферії, де дешеві ремонтні роботи. Наслідки ж на таких автомобілях «вилазять» не відразу – це може відбутися як через місяць, так і через рік у вигляді перетертого джгута проводки, протікань в салоні і т.д. У цьому разі підходить діагностика всіма вищезгаданими методами, оскільки роботи найчастіше виконуються неякісно.

9. Фарбовані деталі чи ні можна перевірити товщиноміром. Таким чином можна перевірити і залізні або алюмінієві деталі. А от перевірити пластик, на жаль, самотужки не вийде. Для цього простіше звернутися до фахівців в технічний центр – вони наочно покажуть вам, що було з кожною деталлю, чи заводська на автомобілі фарба, чи пофарбована деталь без ремонту чи із застосуванням шпаклівки. Коштує така перевірка порівняно недорого, але це дає вам повну інформацію про майбутню покупку і аргументований торг з продавцем.

10. На жаль, при щоденній експлуатації в місті кузов автомобіля неминуче страждає. Втім, це не смертельно. Інша справа, коли автомобіль після серйозної аварії або, що ще гірше, автомобіль-конструктор, тобто зібраний із декількох автомобілів. У цьому випадку, окрім зовнішніх деталей, деформації піддаються і несучі елементи кузова. Рідко коли ремонт проводять за всіма правилами, адже, зазвичай, намагаються вкласти в ремонт поменше, а продати якнайдорожче. Відтак, такий автомобіль може бути небезпечний у випадку ДТП, а також можливі проблеми в правильному регулюванні ходової частини.

Тому радимо у такому разі користуватися послугами з діагностики автомобіля, зокрема і перевірки лакофарбового покриття. У такому разі авто не розчарує вас відразу після покупки і не зажадає істотних вкладень відразу після того , як ви виїдете на трасу.

11. Якщо ви купуєте автомобіль з пробігом, то існує багато способів перевірити його реальний стан. Наприклад, заїхати в будь-який дилерський центр і провести діагностику на спеціалізованому обладнанні. Діагностика необхідна не тільки для того, щоб виявити будь-які пошкодження, але і для того, щоб оцінити знос автомобіля в цілому. Автомобіль потрібно оглядати цілком, адже він міг бути розбитий з будь-якого боку. Наприклад, нерідко зустрічаються автомобілі з ремонтом даху.

12. При огляді авто вас має насторожити, наприклад, якщо випирає клей або ж коли транспортний засіб продається зі значним пробігом, йому не один рік, а блищить він, як новий, і на ньому немає жодних слідів експлуатації. Це – перший показник того, що автомобіль перефарбований. Для того, щоб підтвердити даний факт, існують спеціальні прилади, які дозволяють заміряти товщину лакофарбового покриття. Під час діагностики той показник, де товщина цього покриття є мінімальною, і береться за зразок. При цьому розбіжність можлива в 10-15 % максимум. Значне перевищення цього показника означає, що автомобіль або фарбувався, або ремонтувався.

13. Слід звернути увагу на такі елементи екстер`єру, як отвори дверей і прорізи люка паливного бака – за цими місцями можна визначити накладення другого шару фарби або лаку. Це також можна визначити за знімними деталями: передні крила і капот, кришка багажника тощо. Також зверніть увагу на місця кріплення – не завжди виходить повторно ввернути болт рівно по його відбитку. Якщо слід не збігається, значить, деталь знімалася – і , як правило, це могло бути зроблено для ремонту.

14. Всі сучасні технології кузовного ремонту спрямовані на збереження доремонтного виду автомобіля. Тому людина, яка не є фахівцем у цій галузі, самостійно не зможе виявити, чи проводився ремонт кузова. Виявити це, як правило, може тільки фахівець, який сам добре знає, як «сховати» сліди кузовного ремонту. Якщо ви хочете бути впевнені у автомобілеві, який плануєте купити, і вирішили провести діагностику, то краще звернутися до фахівця з кузовного ремонту автомобілів в спеціалізований центр.

15. Будь-який ремонт автомобіля – це погано, і краще б його не було. При огляді машини потрібно оцінювати увесь її стан в цілому, адже іноді загальна «втома » автомобіля може стати приводом для відмови у купівлі. Краще тверезо дивитися на речі і почекати появи подібного, але більш «живого» кандидата, або ж вкласти трохи більше грошей у придбання автомобіля. Не варто розраховувати на подальше відновлення, адже часто воно є набагато дорожчим, ніж ті зекономлені при покупці гроші.

16. І наостанок – не завжди слід відмовлятися від автомобіля, у якого був проведений незначний ремонт і про який чесно повідомив продавець. Не завжди потрібно слухати знайомого фахівця, який заради демонстрації своїх знань буде колупатися і критикувати авто до останнього гвинтика. У цьому разі можна пропустити хорошу машину, яка справді коштує тих грошей, які за неї просить продавець.


Не пропустіть