Автомобіль Урал-375: історія створення (відео)

За рішенням Центрального Комітету КПРС і Рада Міністрів СРСР в 1958 році на Уральському автомобільному заводі в м Міас Челябінської області почалася масштабна реконструкція, пише fishki.net

Метою реконструкції було освоєння виробництва нових 5-тонних вантажівок підвищеної прохідності для потреб збройних сил і народного господарства країни. За планами партії і уряду, перша партія нових автомобілів повинна була зійти з конвеєра автозаводу в 1960 році, а з 1961 року на заводі мало розпочатися серійне виробництво. Заводчани оперативно стали втілювати в життя намічені плани. Уже на першотравневій демонстрації 1958 року городяни могли побачити проїжджаючі по головному проспекту міста два дослідні зразки, які отримали індекс Урал ЗІС НАМІ-375.

На одному з дослідних зразків була встановлена ​​кабіна нової вантажівки ЗІЛ-130 з панорамним лобовим склом, друга вантажівка була укомплектована новою суцільнометалевою кабіною, розробленою в заводському КБ УралАЗ. Проведені заводські випробування показали цілий ряд конструктивних недоробок. Серйозні недоліки проявилися у вигляді прискореного зносу і поломок деталей двигуна, системи зчеплення, інших агрегатів. Також виявилася недостатня жорсткість переднього і заднього мостів, періодичні відмови гальмівної системи, недоліки конструкції підвіски, поломки листів ресора, підвищений знос шин, недостатня стійкість кабіни до вібраційних напружень, ненадійна робота лебідки. Менше нарікань викликала робота коробки передач, роздатки і системи централізованого накачування шин.

За наказом від 20 липня 1959 року почалися роботи з підготовки до серійного випуску вантажівок. Через завантаженість основних виробничих майданчиків заводу було прийнято рішення про розгортання складання нових вантажівок на дослідних потужностях автозаводу. Незважаючи на всі труднощі, як і було намічено планами Партії, 7 листопада 1960 року, в чергову річницю Жовтневої Революції, святкову колону автомобілебудівників на демонстрації трудящих очолив перша серійна вантажівка Урал-375





Більше новин


Прокоментуй новину