А ви знали? 25-річний конкурент Bugatti Veyron з нереальною “зовнішністю”

В цьому році виповнюється рівно 25 років, як народився і помер попередник найшвидшого автомобіля на планеті. Назва йому не Bugatti Veyron, і навіть не Ferrari чи Koenigsegg. Перед вами – Oldsmobile Aerotechs, розроблений в 1987 році і який трагічно загинув після численних модернізацій через 5 років. Він так і не побачив майстра з виробництва товарних авто, пише topgir.com.ua.

Це була експериментальна модель, що увібрала в себе всі нові для тих часів досягнення. І, як результат, 26 серпня 1987 на випробувальному майданчику автомобіль, пілотований чемпіоном різних світових гонок, чотириразовим переможцем Indy 500 Ентоні Джозефом ФОЙТ, розвинув максимальну швидкість в 431,10 км/год. Пізніше цю цифрах вдалося збільшити до 440 кілометрів на годину.

Творцем цього дива дизайнерської думки є Ед Велберн – віце-президент з дизайну компанії General Motors. Велберн – фанат гонок Ле-Ман. І це допомогло йому в створенні кузова. Він хотів створити щось віддалено схоже і більш досконале, ніж Porsche 917s і Chaparrals. Було створено кілька варіантів кузовів: один з коротким хвостом і декілька з довгим. Всі кузови були зроблені з вуглецевого волокна і в кінцевому рахунку з двигуна за рахунок різних доробок і установки турбін було знято близько 900 кінських сил.

Найважливіша аеродинамічна деталь перебувати – це саме днище. Вся справа в тому, що воно має своєрідні регульовані канали на всю довжину кузова. Це дозволяло налаштовувати їх після кожного тесту в аеродинамічній трубі.

За 5 років свого життя автомобілю вдалося встановити 47 рекордів. Це і середня швидкість в 273 км/год на дистанції в 10 000 кілометрів. На дистанції в 25 000 кілометрів автомобіль показав теж рекордний результат, його середня швидкість була 253 км/год. Загалом у автомобіля дуже багата історія. У перший час він був частим гостем різних виставок і заходів, а зараз є експонатом в автомобільному музеї Петерсона.


Не пропустіть