Найцікавіші класичні універсали з США

Мабуть, великі універсали ніколи не були так популярні, як в США в 50-70-х роках минулого століття. Згадаймо про епоху, яка подарувала світові найкрасивіші і незвичайні сімейні автомобілі, пише fishki.net

001

Час розквіту універсалів в США – середина 20-го століття. До кінця 50-х на автомобілі з кузовом Station Wagon доводилася п’ята частка всіх продажів на американському ринку. Настільки висока популярність великих сімейних машин обумовлена ​​післявоєнним сплеском народжуваності і активним заселенням передмість. Одним з найяскравіших представників тієї епохи став Plymouth Suburban, що пропонувався з шести- і 9-місним салоном.

002

Plymouth Suburban другої половини 50-х оснащувався продуктивними моторами V8 і всіма наймоднішими фішками того часу – хромованими молдингами, «плавниками» і «іклами». В кінці 50-х років універсали стали найпопулярнішими машинами в лінійці «Плімута» – на них припадало більше половини всіх продажів.

003

У 50-і і 60-і роки більшість моделей, що випускаються американськими компаніями, мали модифікації з кузовом “універсал”. Chevrolet Nomad першого покоління, що вироблявся з 1955 по 1957 рік, вважається «іконою» стилю тих часів. На даний момент «Кочівники» залишаються найбільш затребуваними машинами з цим типом кузова серед автомобільних колекціонерів.

004

В кінці 50-х Nomad стояв на вершині модельної лінійки компанії Chevrolet і коштував дорожче розкішного Chevrolet Bel Air з кузовом «кабріолет». Надалі слово Nomad стало прозивним – ним почали називати п’ятидверну модифікацію моделей Biscayne, Brookwood, Chevelle і Impala, як на фотографії.

005

Pontiac Catalina Safari хоч і була найдешевшою моделлю «Понтіак», але при цьому значно перевершувала Chevrolet Impala за оснащенням. Скажімо, на «Сафарі» ставилася нова «вісімка» і чотириступеневий «автомат», а «Імпала» довгий час оснащувалася «шісткою» і двоступеневою трансмісією.

006

Згодом у універсала з’явилася фірмова «розщеплена» радіаторна решітка, яка потім на довгі роки стала візитною карткою всіх моделей «Понтіак».

007

Buick Caballero, що з’явився в 1957 році, вважався найкрасивішим представником сімейства Century. Універсал оснащувався новітнім шестилітровим агрегатом V8, який видавав понад 300 кінських сил. Двигун працював тільки з «автоматом» – в тому ж 1957 році Buick вирішив повністю відмовитися від механічних коробок.

008

Buick Century Caballero був нашпигований найбагатший для тих часів обладнанням. У нього були безкамерні покришки, кондиціонер, обігрівач, автоматичний склоомивач і електричні регулювання сидінь в шести напрямках.

009

Ще одним дуже розкішним універсалом кінця 50-х вважався Edsel Bermuda. Модель пропонувалася з багатою обробкою салону, фірмовими вініловими накладками «під дерево» на кузові, шестилітровим V8 і інноваційною автоматичною трансмісією Teletouch, управління якою здійснювалося за допомогою кнопок на маточині рульового колеса.

010





Більше новин


Прокоментуй новину