Випущено незвичайний гібрид вантажівки і вилочного навантажувача

Такі машини, як автомобільний кран і кран-маніпулятор, вже давно увійшли в наше життя, ставши для нас буденністю і знайомою технікою, пише enki.ua

Між іншим, перший кран-маніпулятор був винайдений шведським інженером Еріком Сундіна в 1947 році. Він був власником (тепер всесвітньо відомої) компанії Hiab (Hydrauliska Industri AB), яка на той момент займалася виробництвом … звичайних дерев’яних лиж, і кран-маніпулятор Сундіна знадобився, щоб перевантажувати на автомобіль дерев’яні колоди, що йдуть на випуск його виробів.

До речі, до цих пір в багатьох країнах світу в побуті всі крани-маніпулятори називають єдиним словом Hiab, на кшталт того, як ми називаємо всі копіювальні апарати ксероксом.

А ось автомобільний кран був винайдений в 1922 році Генрі Коулзою, менеджером американської компанії «Appleby Corp.», і тоді він називався Petrol Electric Lorry Crane (бензиновий електричний підйомний кран).

Тобто гібриди вантажних автомобілів з різною підйомною технікою – це вже старий людський винахід, технічне рішення, що, по суті, нікого не дивує.

Однак сьогодні ми хочемо вам розповісти про незвичайну гібридну техніку, новина про виробництво якої Україна якось минула. І щоб заповнити цю прогалину, сьогодні мова піде про інновації «схрещування» вантажного автомобіля з вилковим навантажувачем.

Цю техніку в наприкінці 2015 року винайшла спеціалізується на випуску навантажувачів турецька компанія Solaclar Otomotiv, назвавши цей бренд техніки SKL 20 Kamlift.

Забавна машина, яка змонтована на базі шасі вантажівки Isuzu NLR85AL, являє собою гібрид автомобіля і вилочного навантажувача, у якого існує тільки одна пара здвоєних коліс. Такий навантажувач може з легкістю долати великі відстані, стаючи вкрай мобільним. Приїжджаючи на місце роботи, він легко модифікується в складську техніку, а його оператор просто пересідає з кабіни вантажного автомобіля в кабіну навантажувача.

Вантажопідйомність такого вилочного навантажувача становить близько 2 тонн, а робоча висота – 3,3 метра. І цю потужність він, зрозуміло, отримує від автомобільного двигуна 4JJ1-TC об’ємом 3 літри і потужністю 130 к.с., який відповідає нормам викидів Euro-3.

Навантажувач обладнаний камерами заднього виду, датчиками ваги і навантаження, а також монітором, що видає на екран робочі дані.

На сьогоднішній день таку спецтехніку зручно не тільки мати для роботи на віддалених один від одного складах, а й здавати в оренду. Випустили її поки обмеженим тиражем, приймаючи на неї замовлення споживачів. А її вартість становить приблизно $ 27000.


Не пропустіть