Дешеві вживані авто в Україні: думки перекупників

Минулого тижня Верховна Рада розглядала відразу два автомобільних закони. Перший, законопроект №3251, спрямований на зниження акцизного збору на старі іномарки. Другий закон №3046 змінив правила гри на ринку трейд-іну. Крім цього, у Верховній раді чекають своєї години і ще два законопроекти: про скасування мит на б/в автомобілі та про легалізацію тимчасового ввезення.

Перекупники на авторинку, які спеціалізуються на викупі авто задешево і подальшому його продажу задорого, працюють на різниці між ціною викупу та ціною продажу за вирахуванням витрат на підготовку автомобіля перед продажем, пише autoconsulting.com.ua.

На думку перекупників, всі ініціативи депутатів щодо зниження податків на б/в автомобілі – це спроба сподобатися виборцям. –

Нам все одно, скільки будуть коштувати свіжі іномарки, ми працюємо на внутрішньому ринку з тими машинами, які вже є в країні. Хто в силу обставин хоче швидко продати свій автомобіль, і у нього немає часу стояти на ринку. Буде в нього найдешевша іномарка чи дорога, ми його викупимо рівно за стільки, скільки вона коштує, з вирахуванням нашого інтересу.

Але у народу все менше грошей, тому чим менше будуть коштувати нормальні машини, тим краще і нам, і людям, – таку позицію в інтерв’ю AUTO-Consulting озвучив один з перекупів.

А ось у перегонників, які продавали на авторинку авто на свіжих номерах зовсім інша думка. Вони підтримували і зниження акцизного збору, та скасування мит і навіть тимчасове ввезення на 1 рік авто на іноземних номерах.

– Поляк, словак чи румун сьогодні спокійно може купити в Німеччині автомобіль за 2000-3000 євро в пристойному стані, а українець – ні. І давайте порівняємо зарплати в Польщі, Словаччині чи Румунії і в Україні. Ось я продаю Renault Laguna 2011 р. в. за $11, 3 тис., пригнаний з Німеччини і сьогодні у мене його не купили, тому що $11,3 – це 288 тис. грн. Навіть у Києві не так багато людей, які можуть купити автомобіль відразу за такі гроші. А дешевше я не можу привезти авто. Сьогодні через норму Євро-5 можна везти тільки машини 2010 років випуску і вище. Плюс їх треба розмитнити і віддати майже половину ціни автомобіля. Ось і виходить, що українець сьогодні дешевше $10-11 тис. нічого путнього купити просто не зможе. А якщо прибрати ці бар’єри, нікому не потрібні, то можна було приганяти машини за $3-4-5 тис. І це були б авто в такому стані, яких в Україні вже давно немає. Звичайно, я підтримую скасування акцизу, мита та інших податків на старі іномарки, – так прокоментував запропановані закони Сергій Миколайович – продавець автомобілів на авторинку.


Не пропустіть