Їзда по ямах – п’ять порад для наших доріг

Як їхати по дорозі з ямами, щоб не пошкодити колеса?

Це питання актуальне для більшої частини жителів нашої країни. Скрізь є ділянки доріг, подолання яких пов’язане з ризиком пошкодити машину. Кілька простих порад від досвідчених професіоналів допоможуть вам зберегти шини, диски і підвіску в цілості, пише autonews.com.ua.

1. На маловідомої дорозі не втрачайте пильності ні на секунду. Особлива небезпека нинішньої ситуації в тому, що в багатьох регіонах дорожники намагаються ремонтувати асфальт, але сил у них вистачає лише на окремі ділянки. Тому фрагменти щодо рівного покриття несподівано змінюються відверто аварійними відрізками. Розігнавшись на першому, ви відразу вилітає на другий, в результаті – рвані шини, м’яті диски, неможливість продовжити рух. На щастя, глибокі, небезпечні для автомобіля ями зазвичай не утворюються за день-два, тому по знайомій вам ділянці дороги можна їхати більш-менш сміливо.

2. Використовуйте для безпечної їзди інших учасників руху. Якщо ви бачите попереду на шосе скупчення автомобілів, їх поперечні переміщення, пил на узбіччі, швидше за все, ви наближаєтеся до місця з небезпечними ямами, які ваші колеги в цей момент намагаються подолати. Про це ж попередять вас машини, що стоять на зустрічному узбіччі з домкратами під порогом. Негайно зменшуйте швидкість.

3. Якщо доводиться інтенсивно гальмувати безпосередньо перед вибоїнами, відпустіть гальмівну педаль перед самою перешкодою – не можна, щоб автомобіль в’їхав в яму, присідаючи на «передок» – тобто при стислих пружинах передньої підвіски.

4. Навчіться відразу вибирати безпечнішу вибоїну – на випадок, якщо в’їзд в одну з них виявиться неминучим. Так, звичайно буває краще «зловити» більш глибокий провал або хвилю без гострих країв, ніж неглибоку лунку з рваними крайками асфальту по краях. У першому випадку підвіска просто спрацює до упору в обмежувачі, а в другому грубий гострий край діри вріжеться в шину і, діставшись до диска, розрубить гуму і помне сталевий обід.

5. Використовуйте узбіччя. На крайній випадок при сухій погоді чисте від каменів і трави узбіччя може послужити надійною опорою для вашого правого колеса – в такому випадку вам залишиться вибрати між ям «стежку» лише для лівих коліс. Дуже важливе зауваження: коли ваші ліві і праві колеса знаходяться на різних покриттях (асфальт і грунт узбіччя), не можна активно гальмувати і різко повертати кермо.


Не пропустіть