Як завести машину в найлютіший мороз

Лютневі морози і сирість, – достатні підстави для того, щоб автомобіль просто відмовився працювати. Причин тут декілька, але у них є один спільний знаменник – рідини. Для них вірні однакові правила. Чим нижча температура, тим гірше вони «працюють», пише drive-news.net.

Якщо температура падає, бензин менше випаровується, і таким чином знижується можливість почати процес горіння. Неякісне дизельне паливо навіть твердне. Та ж проблема є і у масла. У міру того, як температура знижується, воно гусне, і рухомих частин двигуна в таких умовах важче почати працювати. Проблеми з рідинами є і у акумулятора, в якому хімічні реакції, необхідні для виробництва електричної енергії, відбуваються повільніше.

Тому, щоб морозним ранком ви взагалі змогли завестися, варто зробити кілька процедур. Звичайно, найкраще пошукати підземний гараж, де температура вище. Але якщо у вас немає такої можливості і ви змушені залишати машину на вулиці, дбайте про свій автомобіль максимально уважно.

Купуйте тільки якісне паливо

Можливо, пропозиція тракторної станції в селі неподалік може здатися привабливою, але в зимовий період має сенс шукати заправки тільки великих мереж. Що стосується дизельного палива, то такі заправки з початку грудня до кінця лютого зобов’язані продавати так зване зимове паливо. Воно повинно надійно працювати при температурі до мінус 20 градусів Цельсія. Ряд заправок пропонують ще більш «здатне» паливо, яке за рахунок збагачення аддитивів може витримати і більш низькі температури. Не забудьте, що аддитиви ви можете купити окремо і самостійно змішати їх з паливом.

Акумулятор залишайте в теплі

Акумулятор – ключовий елемент, який поставляє в двигун необхідну для запуску енергію. Якщо ви очікуєте приходу небувалих холодів, акуратно дістаньте акумулятор з машини. Йому точно буде краще у вас вдома в коридорі, ніж на вулиці в морозну ніч. При цьому можна перевірити, чи достатньо він заряджений.

Не заводиться? Не панікуйте

Якщо автомобіль не заводиться з першого разу, не піддавайтеся паніці. Процес запуску не повинен тривати більше 15 – 20 секунд. Потім поверніть ключ в початкове положення, і дайте втомленому акумулятору дві хвилини відпочити. Якщо машину як і раніше не вдається завести, не повторюйте цей процес багато разів. Таким чином ви тільки погіршить стан акумулятора. Хороший орієнтир – швидкість повороту стартера.

Тримайте при собі готові кабелі

Від проблем з акумулятором вас може врятувати не тільки знайомий, але і доброзичливий проїжджаючий повз водій. Люди, звичайно, як правило, не возять з собою кабелі для підключення до акумулятора. Тому майте при собі власне оснащення, підготовлене для крайнього випадку. Якщо машину таким чином вдасться завести, можна спокійно їхати. Але щоб ваш акумулятор «схаменувся», однозначно не глушіть двигун, подолавши свій п’ятикілометровий шлях на роботу. Двигун повинен пропрацювати годину, щоб акумулятор повернувся до свого початкового стану.

Не варто недооцінювати екіпіровку

Правильне зимове оснащення врятує нерви і час. Для машин по-старше має сенс придбати засіб для розморожування замків. Роботи скребком буде менше завдяки засобу для відтавання стекол, до того ж так ви уникнете можливого пошкодження скла. У країнах, де звичні суворі зимові умови, можна дістати електричні «ковдри», які збережуть акумулятор в теплі, навіть якщо ви залишите його в машині на вулиці. Існують і спеціальні ковпаки для двигуна. Для екстремальних ситуацій можна ще придбати блоковий обігрівач двигуна. Він, звичайно, вимагає більшої кількості енергії, і для нього необхідний доступ до розетки.





Більше новин


Прокоментуй новину