Розкішний і рідкісний автомобіль 1930-х

Одна з найстаріших автомобільних марок Pierce-Arrow, що базувалася в місті Буффало штату Нью-Йорк, на початку 30-х років минулого століття оголосила про банкрутство, але знайшлася група промисловців, які вирішили реанімувати відому марку, пише fishki.net.

Відповідальним за продажі на відродженому підприємстві призначили Роя Фолкнера – колишнього президента компанії Auburn. Саме він ініціював розробку «Срібної стріли» – Silver Arrow. Над зовнішністю нового автомобіля працював близький друг Фолкнера Філіп Райт, творець вигляду легендарного передньопривідного Cord L29. У 1933 році Silver Arrow привернув загальну увагу на Всесвітній виставці в Чикаго, що отримала неофіційну назву «Вік прогресу». Володіючи незвичайним виглядом на ті часи, Silver Arrow демонструвався під слоганом: «У 33 році ви отримуєте автомобіль 40-го!». Через кілька місяців на автошоу в Нью-Йорку Silver Arrow визнали «Автомобілем року».

Чотирьохдверний седан з кузовом з полірованого алюмінію, який при розробці продували в аеродинамічній трубі, суттєво відрізнявся від автомобілів 30-х років. Він мав видовжену форму з спадаючої дахом, фари, інтегровані в крила понтонного типу. Не було підніжок, решітка радіатора була не такою масивною, як зазвичай. За обшивкою крил, в нішах між передніми колесами і дверима, розміщувалися запаски. Задня частина була непомірно завужена, а маленьке заднє скло (ще й розділене перегородкою) розташовувалося дуже високо.

Двигун V12 з незвичайно великим кутом розвалу циліндрів – 80 градусів, при обсязі 7,5 л. видавав 175 к.с. Потужності було достатньо, щоб розігнати важкий автомобіль до цілком серйозних 185 км/год, за що Silver Arrow був удостоєний честі виступати в ролі пейс кара на гонках Інді 500 1933 року. Гальма були барабанними на обох осях, а коробка 3-х ступінчаста механічна. Розкішний салон був оброблений високоякісним велюром, дорогими дерев’яними панелями, пасажири мали власний набір приладів, змонтований на перегородці салону. Можна було контролювати дотримання шофером швидкісного режиму …





Більше новин


Прокоментуй новину