Чи потрібно мити двигун автомобіля

Мийка двигуна зовні не є обов’язковою процедурою і в регламентах виробників не прописана. При цьому наявність бруду на зовнішніх поверхнях ДВЗ не має принципового впливу на його роботу, – прокоментував Володимир. – Втім, ми рекомендуємо мити мотор хоча б раз на рік. І можемо навести кілька вагомих аргументів, чому цим не варто нехтувати, пише avtoblog.ua.

Чи погіршує бруд тепловіддачу мотора?

“Серед обивателів існує думка, що брудний двигун сильніше нагрівається. Так, дійсно це так. Зокрема, якщо забитий радіатор системи охолодження, то температурний режим буде неминуче порушений. Але якщо ж говорити загалом про бруд на двигуні, то вона ніколи не спровокує його перегрів”.

Чи впливає бруд під капотом на роботу електроніки автомобіля?

“Багато автомобілістів пов’язують брудний ДВЗ з витоком струму або неполадками в електроніці. Однак потрібно знати наступне: сама по собі бруд – речовина не струмопровідна, а ось оксиди, які можуть утворитися в електричних роз’ємах (наприклад, через підвищену вологість повітря), якраз сильно впливають на роботу електроустаткування. Так ось на чистому двигуні виявити окисленні контакти простіше”.

Чи може стати брудний двигун причиною пожежі?

“Ні. Сама по собі бруд ніяк не впливає на пожежну безпеку. Виняток – осіннє листя або пух з тополь, що накопичився під капотом. Вони випадково можуть спалахнути від сильно нагрітих агрегатів ДВЗ”.

Як і чим правильно мити двигун?

“Головним чином треба розуміти, що на чистому моторі простіше побачити витоки технічних рідин, а значить завчасно дізнатися про несправності і вжити заходів до їх усунення. Плюс чистий двигун безумовно приємніше обслуговувати і відсутній ризик, що при ремонті бруд потрапить всередину вузлів ДВЗ, – розповів Володимир.

– А взагалі існує два основних способи мийки: перший – за допомогою спеціальної хімії та помірного напору води, а другий – за допомогою струменя гарячої пари з використанням спеціального обладнання. Обидва способи ефективні, якщо мийку виробляти грамотно. Зокрема, перед процедурою необхідно відключити акумулятор, а також захистити від води генератор, розподільник запалювання, повітрозабірник, блок запобіжників і “мізки” двигуна. А після миття необхідно обов’язково продути всі порожнини стисненим повітрям і запустити ДВЗ на 10-15 хвилин, щоб залишки води випарувалися”.

Які двигуни краще не мити?

“Зараз в машинах повно електроніки. Відповідно до сучасних автомобілів потрібно ставиться з більшою пересторогою і пам’ятати, що вода з електрикою ніяк не дружить”.





Більше новин


Прокоментуй новину