Як будувати розмову на автосервісі, щоб вам дали знижку

Як будувати розмову на автосервісі, щоб вас не розкрутили на гроші, а, може, навіть зробили знижку.

Своїми порадами поділився автоексперт, власник консалтингової компанії GGForce Роман Гуляєв, пише kp.ru.

– Не потрібно починати розмову з того, що ви нічого не розумієте у машинах. Краще своїми словами, але поясніть усе по справі. Якщо стукає, то де приблизно, за яких обставин, який характер стуку.

– Проблему краще продемонструвати на машині, навіть якщо для цього доведеться зробити тестову поїздку.

– Майстрів багато, але кваліфіковані – не всі. Завжди пам’ятайте, що вони з’ясовують, що потрібно їм, а не те, що потрібно вам. Якщо так, то шліть їх у потрібному вам напрямку.

– Майстер СТО – така ж людина, ось і спілкуйтеся з ним як з людиною, а не як із знеособленим персоналом.


Не пропустіть