У Детройті дебютував новий американський автовиробник

Колишній власник фірми Fisker, датська дизайнер Хенрік Фіскер, працевлаштувався в компанію VL Automotive, яка під новим ім’ям – VLF – показала на Детройтському автосалоні дві свої моделі, пише auto.mail.ru.

Свого часу Хенрік Фіскер зумів розробити і запустити у виробництво вельми цікавий автомобіль – Fisker Karma. Але в 2013 році фірма Fisker збанкрутувала, її майно купила китайська компанія Wanxiang, а сам Хенрік Фіскер зайнявся іншими проектами, до числа яких належить суперкар Force 1.

Але буквально днями в долі Фіскер стався черговий крутий поворот, і він знову повернувся до роботи … над своїм же автомобілем Fisker Karma! Правда, якщо бути точніше, то автомобіль називається VL Destino, але фактично це все той же Fisker Karma, з невеликими змінами в дизайні і мотором V8 від Chevrolet Corvette ZR-1. Три роки тому колишній віце-президент General Motors Боб Лутц і його бізнес-партнер Гілберт Вільяреал заснували фірму VL Automotive, яка повинна була випускати перероблений Fisker Karma під назвою VL Destino. На думку Боба Лутца саме такий автомобіль, з традиційним двигуном внутрішнього згоряння, а не з гібридною силовою установкою, як Fisker Karma, знайшов би розуміння у потенційних покупців в США.

Правда, через проблеми з банкрутством фірми Fisker проект VL Destino на три роки опинився в «підвішеному» стані, але тепер, після того, як Хенрік Фіскер повернувся до роботи над своїм дітищем, Лутц і Вільяреал готові почати випуск спортседана Destino. Дизайн машини до Детройтського автосалону злегка змінили, а ось характеристики залишилися колишніми. Машина оснащується 6,2-літровою “вісімкою” General Motors потужністю 638 к.с., на підкорення першої сотні витрачає 3,9 с і розганяється до 322 км/год. Таким чином, Destino є одним з найшвидших серійних седанів у світі і при цьому не дуже дорогим. Автомобіль оцінили в 229 000 доларів, що не так вже й багато для машини, що випускається відносно невеликим тиражем.

c91d3e95c1b68b16fc7b1b6de203f608_orig

Новостворена фірма VLF Automotive займеться також виробництвом і розробленого Фіскером суперкара Force 1, дебют якого також відбувся в Детройті. Суперкупе грунтується на агрегатах знаменитого Dodge Viper, але має зовсім оригінальний кузов з карбону. Особливу увагу привертають елементи розвиненої аеродинаміки, а також своєрідний спойлер (він же є антеною) над заднім склом. Потужність 8,4-літрового V10 збільшена з 645 до 745 к.с., а в якості альтарнативи механічній коробці передач пропонується двохпедальне виконання з пелюстками на кермі.

cf7ebf61a0d2de1cc6d8eac180feeea7_orig

Інтер’єр Force 1 виконаний більш розкішно, ніж у Гадюці – в ньому крім більш вишуканою шкіри є навіть тримач для вина! Адже ідея автомобіля вартістю 268 500 доларів – суперкар як для треку, так і для повсякденної їзди.

PS Цікаво, що конкурувати седан VLF Destino буде зі своїм рідним братом Fisker Karma. Китайська компанія Wanxiang зареєструвала нову фірму Karma Automotive, яка на потужностях колись належала Фіскером фабрики в Каліфорнії має намір продовжити випуск цього гібридного седана. Хоча, якщо китайцям все ж таки вдасться почати його виробництво, називатися він буде вже по іншому, без будь-якої згадки Фіскер.


Не пропустіть