Стало відомо, скільки проїжджає електромобіль взимку в Україні

Користувач соцмережі Фейсбук, у якого є досвід їзди на дюжині електромобілів, поділився своїми спостереженнями з читачами, пише autocentre.ua.

Продавець електромобілів, який зареєстрований у Фейсбуці під ім’ям «Електромобіль купити», вирішив поділитися з громадськістю власним досвідом експлуатації електромобілів взимку при низькій температурі повітря. Вірити йому чи ні – кожен вирішує сам, але його інформація заслуговує довіри. Адже він наводить вагому аргументацію своїх слів. За словами експерта, за останній час у нього була можливість їздити на 12 автомобілях Nissan Leaf, причому на чотирьох з них – в мороз. І хоча пише продавець електромобілів, але він стверджує, що заявлений його колегами пробіг в 220 км на одному заряді влітку і 150 взимку – нереальний.

Користувач стверджує, що пробіг у електромобіля залежить від чотирьох важливих складових:

1) температури за бортом,
2) звичок водія (чи любить він швидко їздити),
3) використання грубки (помірно чи «африка» в салоні),
4) місця стоянки машини (на вулиці або в теплому підземному паркінгу).

Виходячи з цих показників, електромобіль Nissan Leaf взимку при мінусовій температурі може проїхати від 40 до максимум 120 кілометрів на одному заряді.

Ось основні причини зменшення пробігу в електромобілі взимку:

1) грубка їсть у 3-5 разів більше енергії, ніж кондиціонер
2) менше ємності віддає батарея (підвищений внутрішній опір, як у і LiPo батарей у вашому телефоні)
3) більше опору коченню взимку – пробуксовки, бездоріжжя у дворах, гірше зчеплення з дорогою
4) підвищена аеродинаміка (наприклад, якщо сніг на даху, капоті, боках);
5) більша витрата на фари (ми більше їздимо в темний час доби).

Якщо на вулиці -15С, більшість власників Nissan Leaf реально проїжджають 70-80 км. Коли було +2, проїжджали 90-110 км, стверджує продавець електромобілів. Якщо температура опуститься до мінус 30, а грубка буде включена на максимум (+30 в салоні), пробіг на одній зарядці буде не більше 40 кілометрів.

Втім, існують і плюси експлуатації електромобіля взимку:

1) Моментальний прогрів салону (в грубці стоять електричні нагрівальні елементи, які прогрівають рідину за 1-2 хвилини).

2) Ніякого прогріву двигуна. Відразу сів – і поїхав. Електромотору навіть краще, коли холодно – він не буде витрачати енергії на охолодження, як влітку, коли в +30 ви вирішили поганяти.

3) Виключені поломки або машина не заводиться в мороз, як у бензинових і дизельних моторів.

4) Підігрів керма і всіх сидінь в Nissan Leaf – це дуже комфортно взимку.

5) Набагато краща керованість завдяки системі рекуперації і низькому центру тяжіння в підлозі. І, звичайно, сучасні системи – ABS, курсової стійкості і т.д.


Не пропустіть