Якими склоочисниками варто користуватись взимку

Різниця у цінах на склоочисники може вплинути на термін придатності до 4 разів. Дешеві склоочисники ефективно чистять скло близько 100 годин, а найдорожчі – до 400, пише gazeta.ua.

Після цього, “двірники” залишають розводи на лобові склі. Зношені склоочисники не тільки пошкоджують скло, а й обмежують видимість в дощ, чим наражають водія на небезпеку.

Склоочисники повинні мати довжину таку, як в оригінальних. Якщо вони чистять замалу площу скла, можна взяти на кілька сантиметрів довші. Але чим довша щітка, тим гірше прилягають краї щітки.

З типами кріплення проблем не виникне, якщо взяти в магазин старий склоочисник. У продажу є перехідники, щоб змінити тип кріплення, але це не суттєво.

А от з типом самого склоочисники не так просто. Є лише три типи, але кожен з них має переваги та недоліки, тому вибір не завжди буде легким. Gazeta.ua ознайомить вас із перевагами усіх типів склоочисників.

Гібридні склоочисники складаються з невеликого каркасу і пластикового корпусу із змінними гумками. Тобто вони поєднують в собі всі переваги каркасних та безкаркасних склоочисників. Їх можна назвати ідеальним варіантом, але вони найдорожчі.

Безкаркасні склоочисники гарніші, ніж звичайні, з металевим каркасом. Також вони не створюють шуму при роботі, але найбільша перевага безкаркасних “двірників” – вони краще прилягають на випукле скло, ніж каркасні.

Каркасні склоочисники найдешевші, але саме їх краще використовувати взимку. Вони не сильно відрізняються від безкаркасних: більший шум, тугий хід по сухому склі. Вони краще прилягають до випуклого скла, але якщо ваші щітки правильного розміру (не повинні бути більшими штатних), гумка добре прилягатиме до лобового скла та ефективно чиститиме площу, до якої прилягає. Найбільша перевага – якщо увімкнути склоочисники, які примерзли — відірве гумку склоочисника. В каркасних її можна поміняти.

Тож на зиму краще вибирати серед гібридних та каркасних. Каркасні простіші та дешевші, а гібридні краще чистять, але їх можуть вкрасти вночі.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Сера

    безкаркасні на випуклому склі не труть з боку пасажира!!! перевірено!!!