Як змінились автомобілі за останні 100 років

0

Попередніх сто років автомобільна індустрія стрімко розвивалась. Сучасні автомобілі поєднують у собі всі переваги попередників. Найвдаліші рішення автовиробники використовують та вдосконалюють і зараз.

Gazeta.ua пропонує порівняти найпопулярніші автомобілі, які випускали протягом останніх ста років.

Saxon Six.

Спочатку ця американська модель була двомісною, але в 1916 році її можна було придбати із кузовом, який вміщає 5 пасажирів. Також цей автомобіль отримав потужніший двигун, а також фари головного світла як безкоштовну опцію.

673253_1_w_590

VW Kafer.

В цьому авто двигун розташували ззаду. Вся конструція максимально спрощена, щоб собівартість була низькою. Авто створити для Німеччини за наказом Адольфа Гітлера. Основна вимога диктатора — доступність для народу. Kafer почали виготовляти 1938 року. Всього виготовили 23,5 млн автомобілів.

673253_2_w_590

Mini Cooper.

Маленьке англійське авто Mini Cooper S з переднім розташуванням двигуна та переднім приводом довело свою досконалість на ралі Монте-Карло. Це найтяжчий етап класичного ралі. В 1964 Британець змагався на рівних з Porsche 904 та 911 та отримав перемогу в абсолютному заліку. Це не єдина перемога — ще два перших місця в генеральній класифікації здобули у 1965 та 1967 роках. Саме таке компонування двигуна та приводу використовують на міських хетчбеках і сьогодні.

673253_4_w_590

Porcshe 911.

Авто, яке поєднало потужність та комфорт. Дорожня версія підкорила серця тодішнього бомонду. За 25 років виробництва випустили майже 300 тис. одиниць в різних модифікаціях. Porcshe 911 – наймасовіший спортивний автомобіль. Також цей німецький автомобіль внесли у список моделей, які змінили світ. Цей Porcshe посів п’яте місце в міжнародному голосуванні “автомобіль століття”.

673253_3_w_590

Mercedes-Benz W126.

Це автомобіль поєднав безпеку та розкіш. Компанія пропонувала для цієї моделі подушку безпеки як додаткову опцію. Також можна було докупити дотяжку ременів безпеки, систему та систему Traction Control. До цього автовиробники розглядали Airbag як альтернативу ременям безпеки. Mercedes довів, що окремо зі засоби безпеки не можуть працювати ефективно. W126 удостоїли премії U. S. Highway Loss Data Institute, як найбезпечніший автомобіль 1988 і 1989 років.

673253_5_w_590

АМС Eagle.

Американці створили перший повнопривідний легковик. Через кілька років Audi також перейняла повний привід для легковиків і спричинила справжній бум у Європі. АМС випустила 200 тисяч Eagle до 1990 року. Це відносно не велика кількість, але саме це авто можна назвати духовним попередником Subaru Outback та Audi A6 Allroad.

673253_8_w_590

Toyota RAV4.

Це не перший автомобіль, який за конструкцією нагадує сучасні SUV. RAV4 — безрамний позашляховик, який автоматично підключає повний привід. Його позашляхові якості гірші, ніж у рамних авто, з блокуванням деференціалів та ручним керування приводом, але він став популярним “міщанином” з підвищеною прохідністю.

673253_6_w_590

Toyota Prius.

Став масовим та доступним автомобілем з гібридною силовою установкою. Саме цю модель можна назвати мостом між бензиновими та електрочними автомобілями. Перехід на електромобілі неминучий, Prius задав тренд “перехідних” авто, які поєднують технології минулого та майбутнього.

673253_7_w_590