Чому в спеку категорично забороняється глушити двигун відразу після зупинки

Щоб продовжити життя двигуну авто не варто вимикати його відразу ж після зупинки. Не дарма ж на спортивних автомобілях встановлюють так званий турботаймер, що вимикає запалювання через деякий час. Чому? Розповість Твоя МАШИНА.

Якщо ви півдня їздили з вітерцем, перші стартували на світлофорах і віртуозно входили в повороти, а потім, зупинившись, відразу ж вимкнули запалювання, то може статися конфуз. Адже разом з роботою двигуна припиняється і циркуляція охолоджуючої рідини по контуру, тому помпа, яка ганяє її, теж перестає працювати.

В результаті ви отримуєте під капотом розпечений мотор, рідина в якому ось-ось закипить. Далі, процес передбачуваний: закипіла охолоджуюча рідина втрачає свої властивості, а двигун піддається високому термічному удару, який у свою чергу може зруйнувати головку блоку циліндрів.

Можливо, це станеться не відразу, але якщо ви будете робити так регулярно, то обов’язково доб’єте свій агрегат – антифриз потрапить в масло, помінявши його властивості, прокладка між блоком циліндрів і «головою» почне сифонити, ну і, через якийсь час, двигун просто «застукає», просунувши поршень назовні блоку циліндрів і попросившись на капітальний ремонт.

Втім, сьогодні сучасні авто стали «розумнішими», і мають захист від безтурботних водіїв. Якщо температура двигуна висока, то розумна електроніка і вентилятор на радіаторі приходять йому на допомогу, охолоджуючи потоками повітря. Вентилятор на заглушеному автомобілі може працювати від 5 до 10 хвилин, залежно від температури двигуна.


Не пропустіть