Названі найдешевші в обслуговуванні автомобілі на українському ринку

Купуючи автомобіль, особливо на вторинному ринку, в першу чергу ми дивимося на стартову ціну і нерідко забуваємо про вартість експлуатації.

Найдешевші в експлуатації автомобілі в Україні по даним ТМ Укрзапчастина – це ті, до яких без проблем можна знайти будь-яку залізяку, причому недорого, самостійно і швидко її поміняти, не затягуючи ремонт на місяці, передає Автоцентр.

Daewoo Lanos/Sens

Ніхто не стане сперечатися, що Ланос і Сенс це одні з найпопулярніших автомобілів в Україні.

І одні з наймасовіших, тому запчастин для них безліч за найнижчими цінами.

Та й проблем з цими моделями виникає не так багато.

В першу чергу, варто розібратися з кузовом. Є думка, що кузова періоду польської збірки на заводі FSO, схильні до корозії найменше.

Думка спірна, але в будь-якому випадку є сенс придивитися до цін на пороги, колісні арки, лонжерони, кришки капотів і багажників, обшивку дверей.

У більшості випадків всі кузовні елементи можуть бути відновлені руками хорошого зварювальника без покупки нових.

Однак при ціні 300 гривень за поріг або близько того на арку, ремонт та зварювання обійдуться куди дорожче. Кузовне залізо на Ланоси і Сенси коштує дуже недорого.

Нерозв’язних проблем з моторами і коробками теж не виявлено, оскільки найболючіші місця можуть бути відреставровані дуже недорого.

Так, хороший комплект ремня ГРМ (ремінь плюс ролик) обійдеться в 470 гривень, масляний фільтр в 50 гривень, а паливний проточний і повітряний разом потягнуть на 100-130 гривень в залежності від виробника.

Обслуговування ходової теж не буде проблемою. Наприклад, ремкомплект рульової рейки оцінили в 160 гривень, а ступичний підшипник від FAG коштує 400 гривень.

Комплект передніх колодок Hi-Q, одних із самих популярних серед ланосоводів, коштує близько 300 гривень, а рідні амортизатори GM  приблизно 700-800 гривень в залежності від конструкції.

Chevrolet Lacetti

Ще один претендент на звання найдешевшого в обслуговуванні і найпопулярнішого автомобіля в Україні.

За кількістю пропозицій на вторинному ринку Лачетті ніяк не менше, ніж Ланосів.

Це теж не найпроблемніша машина, оскільки проста по конструкції і в ремонті, а запчастин завжди повно.

Принадність покупки б/у-шних автомобілів, зокрема, Chevrolet Lacetti, в тому, що всі родові хвороби вже давно вивчені і ліки до них знайдені. Є й винятки, що не піддаються поясненню.

Наприклад, вічно тече прокладка клапанної кришки. Вона може потекти як на пробігу 160 тисяч, так і на 60 тисячах.

В цьому випадку змінюють прокладку кришки, вона коштує близько 75 гривень, і садять її на герметик.

Найнервовіші йдуть на заміну клапанної кришки, ця історія обходиться більш ніж в 2 тисячі в комплекті з самою прокладкою.

Але затягувати з усуненням течі не можна, оскільки масло, крім того що нагрівається і смердить на весь салон, так і потрапляє в свічкові колодязі.

Це небезпечно тим, що можна потрапити на заміну котушок запалювання, високовольтних проводів і свічок.

Час від часу виникають питання до клапану рециркуляції відпрацьованих газів. Його заміна дороге задоволення.

За оригінал просять близько 2 тисяч, тому більшість водіїв просто видаляють його з системи і глушать канал.

До коробки передач особливих претензій немає, якщо стежити за рівнем і якістю мастила.

В крайньому випадку, доведеться замінити сальники первинного і вторинного валів або сальники приводів. Їх ціна від 150 до 300 гривень.

До шестерен і гучності роботи КПП претензій не виникає, але вже на пробігу 60-80 тисяч може зноситися вижимний підшипник, його логічніше міняти разом зі зчепленням.

Шевроле Авео

Важко говорити, яка машина дійсно стала народною, з корейської в’язки, але заперечувати той факт, що Авео — один з лідерів в цій компанії, складно. Незалежно від місця збірки, Авео полюбили за ті ж якості, що і Ланос.

Перше — доступність недорогих запчастин. Друге — абсолютна ремонтопридатність.

Третє — прийнятний дизайн. Залежно від покоління (Т200, Т250, Т300), кожен з сімейства Авео запропонує консервативність в купі з практичністю.

Практичність криється в тих же моторах і КПП, які використовувалися в інших автомобілях на базі Опеля (Ланос, Нексія, Лачетті).

Консервативність в тому, що для п’ятдесятирічного ретрограда не спрацює десятидюймовий монітор мультимедійки.

Він віддасть перевагу простій, але представницькій машині.

Свої вивихи у Авео, звичайно, є. В першу чергу, це модулі запалювання, прокладки кришки клапанів і котушки запалювання. Все це характерно і для інших моделей GM DAT.

Особливостями Авео вважаються ті вузли, які перероблені спеціально під східноєвропейський ринок.

Зокрема, опелівські мотори Ecotec на 100 і 115 сил нітрохи не змінилися з часів 200-й Авео.

Той самий двигун F16D4, з тими ж проблемами. Перша-радіатори перетиралися об вентилятор.

А все тому, що хтось не встановив додаткові шайби під дифузор. Варто їх поставити, як радіатора гарантована довге життя.

Якщо ж міняти ремінь ГРМ кожних 60-70 тисяч, вчасно замінити кисневий датчик (не пізніше 70 тисяч), замінити помпу на деталь від впливового європейського виробника, будь-який Авео відпрацює більше 300 тисяч до капіталки.

Звичайно, за умови застосування хороших масел і запчастин по дрібницях.

Geely Emgrand ЕС7

Не Кореєю єдиною. Китайці запустили в Україну масу брендів, але тільки одиниці змогли домогтися прихильності публіки. Джилі — одна з небагатьох.

Незважаючи на успіхи компанії на міжнародному ринку, в Україні бренд асоціюється з недорогими машинами в дорогому сегменті.

Презентабельний седан, гарне позиціонування в сегменті, майже європейський дизайн.

І це не все хороше, що можна сказати про Geely Emgrand ЕС7.

Кузовне залізо на голову вище за якістю, ніж у попередніх моделей, хоча лакофарбове покриття все-таки не дотягує до рівня корейців. Але на тлі яскравої зовнішності цього можна і не помітити.

Куди важливіше підвіска і трансмісія. А вони можуть завдати не завжди приємні презенти водіям.

Наприклад, рідні сайлентблоки і втулки в підвісці нікуди не годяться. Їх варто замінити на більш якісні, тоді ресурс підвіски збільшиться мало не вдвічі.

Рідні амортизатори до 60-70 тисяч пробігу течуть рідко, але гримлять міцно. Тому дбайливі власники намагаються заощадити на корвалолі і купити хороші стійки і амортизатори.

На щастя, у продажу їх багато. Хоч масляні, хоч газо-масляні, хоч KYB, хоч Tokico.

І все це є у продажу у величезному асортименті. А загалом, після усунення недоліків, підвіска м’яка і відрізняється пружністю.

Є у Geely Emgrand ЕС7 великий плюс — 1,8-літровий мотор потужністю 128 сил.

Півторалітровий брати не варто, оскільки для цього кузова він не пристосований, хоча для тих, хто звик економити, можливо, це і вихід.

Двигун JL4G18 малошумний, динамічний, спритний і не вимагає багато коштів на обслуговування.

Дехто стверджує, що цей двигун з категорії мільйонників. Сперечатися не будемо, якщо це так, то для нього потрібно купувати тільки хороші матеріали.

Chery Tiggo

Китайська інтерпретація формату Toyota RAV4, мабуть, буде лідером серед найдешевших в обслуговуванні машин на нашому ринку.

Ми говоримо про Тігго першого покоління, оскільки нові представники сімейства кросоверів з Піднебесної ще не до кінця проявили свій характер і апетит.

Величезна перевага Тігго в кузові Т11 в тому, що запчастини можна знайти будь-які і за найнижчими цінами.

Китайські дилери встановлюють дуже лояльні ціни на витратні матеріали та запчастини, чим і привертають клієнтів. Та й по частині надійності Chery Tiggo не виглядає аутсайдером.

Найпроблемніші місця кросовера – ліцензійні двигуни Mitsubishi 4G6. Теоретично відмінний мотор, але китайські інженери виявили зайву ініціативу щодо здешевлення агрегату, тому запчастини з Японії до нього не підходять.

Наприклад, є купа нарікань на низький ресурс ремнів ГРМ і роликів, їх доводиться міняти кожних 35 000 км.

Гідрокомпенсатори дуже чутливі до рівня і якості масла, тому економити на цьому не варто, щоб уникнути ремонту головки блоку.

Ходова добре справляється з нашими дорогами і, незважаючи на повністю незалежну підвіску, сипатися вона починає тільки після пробігу не менше 150-180 тисяч, не рахуючи таких витратних матеріалів як шарові опори (близько 140 гривень), сайлентблоки задніх важелів (100-200 гривень) і оригінальних амортизаторів, які можуть потекти ще до 100 000 пробігу.

Будь-яка машина буде вірою і правдою служити своєму господареві, якщо він не економить на витратних матеріалах і поточному ремонті, стежить за станом вузлів і агрегатів.


Не пропустіть