Топ-10 найекономічніших автомобілів в Україні

Які автомобілі споживають найменшу кількість пального

Дизельні мотори залишаються найбільш ефективними з точки зору економічності. Середнє споживання агрегату на «важкому» паливі може бути нижче 4 літрів на 100 кілометрів. Саме тому, коли мова заходить про кращі авто з точки зору споживання, лідируючі позиції займають виключно дизелі.

Друга закономірність: кращі дизельні двигуни сьогодні виробляють європейські компанії – BMW, Mercedes, Renault і PSA. Що не дивно, адже до дизельного скандалу саме Європа була головним ринком для подібних авто. А ось американці, японці і корейці ніколи особливих симпатій до дизелів не мали.

MMR.net.ua склав топ-10 автомобілів з найменшою витратою пального, які можна купити в Україні. Моделі в рейтингу вказані в зворотному порядку: від більшого до меншого споживання. При складанні вибірки враховувався такий показник як «середня витрата палива на 100 кілометрів». До уваги бралися офіційні дані виробників, які можуть відрізнятися від реальних.

Нагадаємо, що на реальне споживання палива впливає безліч факторів: від моделі покришок до стилю водіння.

10. Renault Captur (4.2 л / 100 км)

Captur – найменший кросовер в лінійці Renault. Автомобіль комплектується 1,5-літровим дизельним мотором, який в середньому витрачає 4,2 літра палива на 100 кілометрів.

«Каптур» побудований на одній платформі з Nissan Juke. Дизельна версія кросовера пропонується виключно з 6-ступенатим «автоматом». А повний привід взагалі не передбачений ні в одній з комплекцій.

9. Skoda Scala (4.1 л / 100 км)

Skoda Scala прийшла на зміну «Рапіду». В Україні автомобіль пропонується в кузові хетчбек і з 1,6-літровим дизельним мотором, який в середньому споживає 4,1 літра палива на 100 кілометрів.

Салон «Скелі» практично не поступається по простору Skoda Octavia. Багажник, звичайно, скромніший. Але його обсяг більший, ніж у Volkswagen Golf. За офіційними даними, обсяг багажного відділення становить 467 літрів. А якщо скласти задній диван, він сягне 1 410 літрів.

У списку опцій – двозонний клімат-контроль, віртуальна панель приладів, повністю світлодіодна оптика, адаптивний круїз-контроль, панорамний дах. Система безпеки включає в себе дев’ять подушок безпеки, в тому числі бічні для пасажирів другого ряду.

8. Citroen C3 Aircross (4 л / 100 км)

C3 Aircross – компактний кросовер від Citroen, який може оснащуватися 1.6-літровим дизельним мотором. Агрегат в середньому споживає близько 4 літрів палива на 100 кілометрів.

Кросовер побудований на базі компактного хетчбека C3, але зі збільшеним на 20 міліметрів дорожнім просвітом. Залежно від положення задніх сидінь, оснащених поздовжнім регулюванням, обсяг багажника може становити від 410 до 520 літрів. При складеному другому ряді вантажний простір зростає до 1 289 літрів.

7. Mercedes A-Class (4 л / 100 км)

A-Class – найменший представник сімейства Mercedes. Автомобіль може оснащуватися 1.5-літровим дизельним мотором, який в середньому споживає близько 4 літрів палива на 100 кілометрів.

Mercedes A-Class нового покоління дебютував в 2018 році. Це перша модель німецької компанії, яка отримала інноваційну мультимедіа. Система оснащена штучним інтелектом, який реагує на голосові команди. Віртуальний помічник активується після фрази «Ей, Мерседес!».

У список оснащення хетчбека входить: клімат-контроль, передні сидіння з підігрівом і масажем, система екстреного гальмування, система контролю смуги руху, система запобігання удару ззаду, система контролю сліпих зон.

6. Citroen C4 Cactus (4 л / 100 км)

В Україні Citroen C4 Cactus пропонується виключно з 1.5-літровим дизельним мотором, який в середньому витрачає 4 літри палива на 100 кілометрів.

Оновлена ​​версія автомобіля була представлена ​​в 2017 році. Після оновлення французи почали позиціонувати його як хетчбек, хоча до цього намагалися «втиснути» в нішу кросоверів.

«Кактус» оснастили новою підвіскою. Виробник порівнює її роботу з польотом на килимі-літаку. Її особливість – гідравлічні обмежувачі в амортизаторах. При стисненні і значному ході підвіски обмежувачі дозволяють уповільнити переміщення і уникнути різкої зупинки в кінці ходу.

5. Peugeot 308 (3.9 л / 100 км)

Peugeot 308 оснащується сучасним 1.5-літровим дизельним мотором, який в змішаному циклі витрачає менше 4 літрів палива на 100 кілометрів.

У базове оснащення входять фронтальні і бічні подушки безпеки, клімат-контроль, круїз-контроль, мультимедійна система з 9,7-дюймовим екраном і шістьма динаміками, а також 16-дюймові легкосплавні диски.

4. Renault Sandero (3.9 л / 100 км)

Renault Sandero входить в топ-10 найпопулярніших автомобілів в Україні. Хетчбек цінують за відносно невисоку ціну і економічність: з 1,5-літровим дизельним мотором «Сандеро» витрачає менше 4 літрів палива на 100 кілометрів в змішаному циклі.

Нинішня версія Renault Sandero дебютувала в 2018 році. У моделі з’явилося інше кермо, виконане з більш високоякісних матеріалів, а також інша задня центральна консоль з підсклянником.

3. Renault Logan (3.9 л / 100 км)

Renault Logan і Sandero – це по факту один і той самий автомобіль, тільки в різних кузовах. Тому седан має ті ж характеристики, що і хетчбек. «Логан» також входить в список бестселерів в Україні. За підсумками продажів в 2019 році він увійшов до «трійки» найбільш продаваних авто.

2. BMW 1 Series (3.8 л / 100 км)

BMW обіцяє, що її «копійка» у версії 116d, яка оснащується 1,5-літровим дизельним мотором, буде в середньому споживати 3,8 літра палива на 100 кілометрів.

BMW 1 Series нового покоління була представлена ​​в травні 2019 року. Новинку побудували на платформі передньопривідною. Також «копійка» вперше отримала панорамний дах і стала просторіше попередника.

1. Peugeot 208 (3.5 л / 100 км)

Якщо вірити технічним характеристикам Peugeot 208, в комбінованому циклі хетчбек витрачає всього 3,5 літра палива на 100 кілометрів. Щоправда, лише в тому випадку, якщо під капотом 1,5-літровий дизельний двигун. Це той же самий агрегат, який встановлюється на 308-й. Однак тут він споживає менше палива через те, що «молодша» модель легше.

Зараз в Україні представлений Peugeot 208, який дебютував в далекому 2015-му. Однак до кінця року повинен відбудуться вітчизняний дебют хетчбека нового покоління, який, до речі, отримав, в тому числі, електричну версію.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть