PAФ-2204 – дослідний автомобіль з електропиводом

Призначався для обслуговування пасажирів в ролі маршрутного таксі. Він був створений на базі передсерійного РАФ 2203, але при цьому був коротшим, адже мав меншу колісну базу і задній звис.

GXObVHhtq0A

Єдиний вхід розташовувався в кормі, а двостулкові розсувні двері з електроприводом відкривалася дистанційно з місця водія.

Пасажирські пластикові сидіння були встановлені по периметру салону: таке розміщення дозволило знайти місце для розташування АКБ. Від неї харчувався двигун постійного струму потужністю 21 кВт, створений ВНІІЕТО (м. Калініград) разом з Ризьким ЕМЗ.

В результаті проведених експлуатаційних випробувань було виявлено безліч недоліків: малий запас ходу (30-40 км), необхідність примусового охолодження АКБ (до 60 ° C), через що вони швидко виходили з ладу, трудомісткість робіт при подотовці і зарядці АКБ і т . д. Всі зауваження лягли в основу проектування подальших електромобілів РАФ 2205, 2207, 2210, які були виконані вже на базі стандартних кузовів.





Більше новин


Прокоментуй новину

  • Серж

    навіщо кидати новину двічі?