Названі 5 мінусів японських автомобілів у порівнянні з німецькими

Портал automotive назвав 5 найбільш прикрих мінусів японських автомобілів в порівнянні із німецькими.

  1. Перший — слабкі мотори, яким часто не вистачає потужності для динамічної спортивної їзди. І навіть якщо розглядати силові агрегати з великим об’ємом, взяти ту ж Тойоту Камрі з ДВС 3,5 літра. Цей мотор видає 249 к.с., що досить-таки чимало. І він здатний розігнати автомобіль до 100 км / год за 7,7 секунди. Для прикладу той же Passat, який є однокласником навіть з більш слабким двигуном 190 к.с. 2,0 літра об’ємом розганяється швидше — всього за 7,5 секунди.
  2. Занадто ненажерливі мотори. Як не крути, а сучасний агрегат з турбіною не тільки веселіше буде вас везти навіть при меншому об’ємі, але і витрата палива приємно здивує. Ось знову схоже порівняння: Тойота з її 3,5 літровим двигуном витрачає на 100 км. шляху 8,7 літра, а той же Пассат на турбо 6,3 л.
  3. Керованість японських машин далека від ідеалу, і навіть якщо порівнювати моделі одного класу, то між ними прірва. Німці попереду, і в керованості їм тут просто немає рівних, як я вважаю, та й багато інших автолюбителі, які їздили як на одних, так і на інших авто.
  4. Комфорт — не найсильніша сторона «японців». Так, якщо говорити про «пенсіонерський» стиль їзди, потихеньку, розмірено, то японський автопром досить непогано себе показує, ковтаючи всі нерівності дорожнього покриття. Але коли прокотитися на цій же машині на більш високій швидкості, та ще й на далекі відстані, то розумієш, що до німецького «дива інженерної думки» їм далеко.
  5. Ергономіка — після «Жигулів» та ж Тойота або Мітсубіші здаються раєм, і тут все виглядає більш-менш зручним. Але варто сісти в німця того ж класу, як відразу розумієш, що зручніше і не придумаєш. Всі кнопки і перемикачі інтуїтивно самі «знаходяться», зручно розташовані, і навіть не потрібно нічого шукати, як це часто буває в японських авто.

Не пропустіть