Топ-10 кращих люксових кросоверів у 2020 році

Які кросовери люкс-класу можна визнати кращими в 2020 році

Сьогодні головне поле битви для автомобільних компаній – це сегмент кросоверів. І виробники преміальних автомобілів в цьому плані не є винятком. Адже для них теж найбільш продаваними моделями стали «паркетники».

Щороку ми бачимо, як дебютують нові моделі люксових кросоверів, або модифікації вже існуючих. Виробники постійно покращують якість матеріалів і продуктивність моторів. А в переліку оснащення все більше і більше «розумних» помічників і передових систем безпеки.

Як же сьогодні виглядає топ-10 кращих преміальних кросоверів? Щоб відповісти на це питання, MMR вивчив останні новинки і склав свою «десятку» найпривабливіших представників в класі.

Кращі люксові кросовери: топ-10

Mercedes GLE

Mercedes – одна з найбільш активних компаній в сегменті преміальних кросоверів. Виробник провів серйозну роботу над дизайном нових моделей. Також німці попрацювали над своєю мультимедійною системою. Що добре видно на прикладі нового GLE.

На панелі кросовера перед водієм – величезний «планшет», який об’єднує віртуальну комбінацію приладів c тачскріном «мультимедійки» діагоналлю 12,3 дюйма. Нею можна управляти жестами або голосом. А ще система інтегрована з додатками Mercedes Me для смартфонів.

Також новий GLE перша модель Mercedes з підвіскою, в якій пневматичні стійки об’єднані з потужною гідравлікою. Вона протистоїть не тільки кренам, але також клювкам при гальмуванні і присіданням на розгоні. А на машинах, оснащених стереокамерами, електроніка навіть здатна заздалегідь підлаштовуватися під стан дороги попереду і нахиляти кузов машини всередину повороту.

BMW X5

Не відстає від співвітчизників і BMW. Кілька років тому дебютувало нове покоління X5. Кросовер отримав пневматичну підвіску на передній і задній осі. Вона змінює кліренс в межах 80 міліметрів. Це можна зробити або за допомогою кнопки в салоні, або з дисплея електронного ключа.

Крім того, для моделі передбачене повнокероване шасі і активний задній стабілізатор.

Також модель отримала пакет M Sport з електронним блокуванням заднього диференціала і позашляховий набір Off-Road, який пропонується вперше. З ним можна вибрати один з чотирьох режимів руху, що змінює настройки роботи коробки, повного приводу, системи стабілізації, висоту дорожнього просвіту і відгуки на натиснення педалі газу.

Електронна приборка і нова мультимедійна система, якою можна керувати жестами, входять в базове оснащення.

Audi Q7

Нинішнє – друге – покоління Audi Q7 дебютувало в далекому 2015-му. Однак рік тому кросовер пережив серйозне оновлення, що дозволяє йому вважатися одним з кращих в своєму класі.

Підвіска у нового Q7 може бути трьох видів. Крім базової пружинної пропонується адаптивна пневматична, яка здатна міняти кліренс в діапазоні 90 міліметрів. Можна опускати кузов на 30 міліметрів на швидкості або піднімати на 60 мм при їзді по бездоріжжю. Також можна замовити спортивну підвіску, яка може опускатися ще на 15 мм нижче.

Як і на Q8, в якості опції Audi пропонує систему, яка здатна повертати задні колеса на кут до 5 градусів, щоб збільшити маневреність.

У салоні – віртуальна панель приладів. Сенсорна система управління включає два екрани. Верхній з діагоналлю 10,1 дюйма відповідає за мультимедіа та налаштування автомобіля. А нижній, 8,6-дюймовий, призначений для настройки клімату, функцій комфорту та введення тексту.

Mercedes GLB

19C0387_106

У червні 2019 року Mercedes представив абсолютно нову модель – субкомпактний кросовер GLB. Він побудований на платформі A-Class. В арсеналі новинки є два бензинових і два дизельних двигуна, а також опціональний позашляховий пакет Off-Road Engineering з особливим режимом роботи керуючої електроніки і фар.

Особливість дизайну – «кутастий» кузов і короткі звіси. На відміну від старшого GLC тут є можливість установки третього ряду сидінь: у двох роздільних кріслах можуть поміститися пасажири ростом до 1,68 метра.

Спинки сидінь другого ряду в GLB розділені на три частини в пропорції 40:20:40 і мають сім положень. Крім того, додатково можна замовити повздовжнє регулювання в межах 140 міліметрів і складну спинку сидіння переднього пасажира.

Porsche Cayenne

Дебют Cayenne третього покоління відбувся в 2017 році. Новинку побудували на новій платформі, яка до того використовувалася при розробці Audi Q7 другого покоління і Bentley Bentayga. Колишніми в шасі залишилися тільки активні амортизатори. А от інші елементи – нові.

Вперше Cayenne укомплектували задньою віссю, що підкермовує. На швидкості вище 50 кілометрів на годину вона повертає задні колеса на півтора градуси в сторону повороту, а на менших швидкостях – у зворотний бік. Це покращує маневреність автомобіля.

Volvo XC90

XC90 – флагманський кросовер Volvo. Нинішнє покоління моделі дебютувало приблизно п’ять років тому. Однак в 2020-му його оновили.

Автомобілю змінили решітку радіатора, додали нові варіанти забарвлення кузова і дизайну колісних дисків. Крім того, розширився список матеріалів обробки салону. Наприклад, з’явилася особлива тканина з суміші натуральної вовни.

Також XC90 отримав шестимісну конфігурацію салону і допрацьовані силові установки.

Volvo XC90 наступного покоління, яке повинно дебютувати в 2021 році, оснастять системою автономного управління. Шведська компанія планує укомплектувати кросовер автопілотом четвертого рівня: машини зможуть самостійно перевозити «сплячих пасажирів», але тільки по певних дорогах.

Lexus RX

Оновлений Lexus RX дебютував в травні 2019 року. Кросовер отримав нову просунуту головну оптику, яка більше висвітлює узбіччя і допомагає розпізнавати пішоходів з відстані 56 метрів замість колишніх 32-х.

Також в оновленому Lexus RX розширився перелік електронних помічників. Комплекс Lexus Safety System + тепер може розгледіти велосипедистів при денному світлі і пішоходів в умовах недостатньої видимості.

У салоні з’явився новий сенсорний дисплей, тримач для смартфонів, а «мультімедійка» тепер підтримує Android Auto, Apple CarPlay і голосове управління.

Range Rover Evoque

У 2018 році дебютував Range Rover Evoque другого покоління. Кросовер переїхав на нову платформу, отримав зовнішність в дусі Velar і гібридні силові установки.

У «плавці» на даху «Евока» встановлена ​​камера. Картинка з неї виводиться на екран, розташований всередині салонного дзеркала. Щоб перейти з режиму «дзеркало» в режим «екран» і назад, треба скористатися важелем на корпусі дзеркала.

А система «прозорого капота» дозволяє вивести на центральний екран те, що відбувається безпосередньо під колесами машини. Зображення синтезується на основі записаної картинки з передньої камери і даних про поворот коліс. Для роботи цієї системи потрібно, щоб машина рухалася.

Jaguar I-Pace

Jaguar I-Pace – це не просто люксовий, а ще й електричний кросовер. Який, до того ж офіційно представлений і в Україні. Оновлена ​​версія кроссовера дебютувала в червні 2019 року.

Новинка отримала трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кіловат, який прийшов на зміну 7-кіловатному однофазовому. Тепер від настінного терміналу змінного струму за годину можна отримати додаткові 53 кілометра пробігу.

Ще одне нововведення – інформаційно-розважальна система Pivi Pro, яка дебютувала на новому Land Rover Defender. Вона складається з 12,3-дюймової цифрової «приборки» і двох дисплеїв на центральній консолі: діагональ верхнього – 10 дюймів, нижнього – п’ять. Обидва екрани сенсорні. Поворотні регулятори клімат-контролю забезпечені тактильним відгуком.

Вбудована навігація працює на базі самонавчальних алгоритмів і може, наприклад, автоматично додавати зарядні станції до прокладеного маршруту.

Mercedes EQC

Люксовий EQC – перший електричний кросовер Mercedes. Продажі новинки стартували в 2019 році. На жаль, в Україні вона офіційно не представлена.

Модифікація EQC 400 4Matic оснащується двома електромоторами, які в сумі видають 408 кінських сил і 760 Нм крутного моменту. Батарея ємністю 80 кіловат-годин забезпечує близько 420 кілометра пробігу (по циклу WLTP). Її зарядка від швидкісного терміналу постійного струму займає 40 хвилин.

Уже в базі EQC комплектується медійним комплексом з двома 10,25-дюймовими дисплеями і оптимізованими під електрокар функціями. Наприклад, на цифровій приладовій панелі замість тахометра відображається поточні витрати електроенергії і запас ходу.

Додатково для EQC можна замовити набір активних електронних помічників і пакети AMG Line для інтер’єру та екстер’єру.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть