Топ-10 кращих міських електромобілів у 2020 році (Фото)

Які електромобілі найкраще підходять для міста у 2020 році

Ми звикли порівнювати електромобілі за найважливішим показником – запас ходу. Однак якщо ви переважно пересуваєтеся містом, то цей показник відходить на другий план. На перший же виходять інші параметри – компактність і економічність.

Так, у електромобілів теж є такий показник, як витрати палива, яким в даному випадку є електрика. Вимірюються електричні витрати у ватах, спожитих за кожен кілометр. Низька витрата електроенергії дозволяє вам не тільки більше проїжджати на одному заряді, а й економити на «заправці».

Саме ці показники MMR враховував при складанні добірки найкращих електромобілів для міста. До нашого рейтингу потрапили тільки ті моделі, які вже випускаються серійно, або їх дебют запланований на найближчий час і виробник вже оголосив ціну і запустив прийом замовлень.

При цьому ми брали до уваги, в тому числі, моделі, які в Україні не представлені офіційно. Причина такого рішення проста – більшість електромобілів, на жаль, не мають української «прописки».

Кращі електромобілі для міста

*Запас ходу всіх електромобілів вказано за циклом WLTP.

Renault Zое

Zoe – один з найпопулярніших електромобілів в Європі і електричний бестселер Renault. У червні 2019 року французи оновили модель. «Зойка» отримала новий інтер’єр і доопрацьовану технічну начинку.

Від попередника оновлений електромобіль можна відрізнити за іншими бамперами і світлодіодними фарами, а також новим інтер’єром. На передній панелі розмістилася 10-дюймова електронна приладова панель і 9,3-дюймовий екран мультимедійної системи.

Також змінився блок клімат-контролю, з’явився важіль коробки передач, що не фіксується та кнопка замість «кочерги» ручника, а також оздоблення салону синтетичною тканиною, зробленою з переробленої сировини.

Запас ходу збільшився з 317 до 390 кілометрів. Повністю батарею можна зарядити за 9 годин 25 хвилин. Години зарядки вистачить, щоб проїхати 126 кілометрів.

Nissan Leaf

У 2017 році дебютувало нове покоління Nissan Leaf – одного з найпопулярніших електромобілів в світі. А в грудні 2019-го модель встигла пережити оновлення. До переліку нововведень увійшла вдосконалена технологія ProPilot, яка тепер вміє підтримувати потрібну швидкість при русі на схилі.

Також до переліку оздоблення увійшли: асистент паркування, який скорочує час паркування на 20%, інтелектуальна система моніторингу сліпих зон і функція попередження пішоходів про наближення електромобіля.

«Далекобійна» версія Leaf оснащується батареєю ємністю 62 кіловат-години. На одному заряді такий електромобіль може проїхати 385 кілометрів.

Honda e

Влітку 2020 року в Європі стартували продажі першого електромобіля Honda, розробленого з нуля. Хетчбек назвали Honda e.

Електрокар оснащується 100-кіловатним електромотором і батареєю ємністю всього 35,5 кВт*год. На одному заряді модель може проїхати до 220 кілометрів. За допомогою швидкісних станцій зарядиться до 80% можна за 30 хвилин.

Honda відзначає, що сильні сторони новинки – це компактні розміри, короткі звіси, низький центр ваги і ідеальний розподіл ваги між осями. Радіус розвороту – всього 4,3 метра.

До того ж електрокар обладнаний системою Single Pedal Control, аналогічної тій, що використовується на Nissan Leaf. Тобто управляти прискоренням і уповільненням можна тільки педаллю акселератора.

Peugeot e-208

Peugeot e-208 – один з найбільш «свіжих» електромобілів на ринку і, по суті, перший серійний електрокар французької марки.

Електричний 208-й оснащений електромотором потужністю 139 кінських сил і 260 Нм крутного моменту. Ємність батареї – 50 кіловат-годин. До «сотні» електромобіль розганяється за 8,1 секунди і на одній зарядці проїжджає до 340 кілометрів.

Зарядка акумуляторів від побутової розетки займає 16 годин, від 11-кіловатного Wall Box – п’ять годин 15 хвилин. Термінал потужністю 100 кіловат дозволяє наповнити батареї до 80% відсотків за 30 хвилин. При цьому зарядкою можна дистанційно керувати через додаток MyPeugeot на смартфоні.

На базі Peugeot e-208 була розроблена електрична Opel Corsa, яка має ідентичні технічні характеристики.

Volkswagen ID.3

Можна сказати, що це електричний первісток Volkswagen. Звичайно, ви справедливо заперечите: у «ВАГа» вже є електричний Golf. Однак ID.3 – це перший електромобіль, розроблений компанією з нуля. І побудований на платформі, яка створювалася спеціально для електрокарів.

Електромобіль буде мати три модифікації:

  • Standard Range – батарея на 48 кВт*год і 330 кілометрів запас ходу;
  • Mid Range – батарея на 62 кВт*год і 420 кілометрів запас ходу;
  • Long Range – батарея на 82 кВт*год і 550 кілометрів запасу ходу.

За попередніми даними, ціни на Volkswagen ID.3 будуть стартувати з 30 000 євро.

Є великі сумніви щодо офіційної української «прописки» новачка. Адже електричний «Гольф» в Україні не представлений.

Citroen Ami

Влітку 2020 року на європейський ринок вийде новий компактний електрокар Citroen Ami. Продавати новинку планують онлайн з доставкою машини до будинку покупця або до точки самовивозу. Втім, виробник не відмовиться і від традиційної схеми продажів: електрокари завезуть в дилерські центри.

В Європі мініатюрний електрокар класифікується як «мотоколяска», а це означає, що для управління їм не потрібно водійське посвідчення. Довжина Ami – 2,41 метра, тобто він трохи більше Renault Twizy.

Під підлогою машини встановлена ​​батарея на 5,5 кіловат-години, яка живить один електромотор. З ним Ami розганяється до максимальних 42 кілометрів на годину і проїжджає без підзарядки близько 75 кілометрів.

Зарядка акумулятора від побутової розетки займає три години. У салоні – два крісла. Роль мультимедійного комплексу виконує смартфон.

Citroen позиціонує Ami як практичне рішення для коротких поїздок в межах міста і альтернативу скутерам, велосипедам, мопедам та громадському транспорту «за розумною ціною».

Smart EQ

EQ – це електрична версія всім добре відомого Smart від німецької компанії Daimler, яка також випускає автомобілі під маркою Mercedes. Smart EQ випускається, як у дво- (fortwo), так і чотиримісному (forfour) виконанні.

Оновлений електричний Smart дебютував у вересні 2019 року. Електрокар отримав інший дизайн передньої частини кузова, сучасний мультимедійний комплекс з доступом до онлайн-сервісів і розширені можливості персоналізації.

Силова установка електромобіля складається з 82-сильного електромотора і батареї ємністю 17,6 кіловат-години. З місця до міських 60 кілометрів на годину EQ розганяються за 4,8 секунди.

Запас ходу – близько 130 кілометрів. Зарядка батарей від побутової розетки займе 3,5 години, а від опціональною 22-кіловатної зарядки з 10% до 80% вона наповниться за 40 хвилин.

BMW i3

BMW i3 – один з небагатьох електромобілів, який представлений в Україні офіційно.

У 2018 році німецька компанія поліпшила електричний сітікар, оснастивши його батареєю нового покоління ємністю 42,2 кіловат-години. Це дозволило збільшити середній запас ходу моделі на 30% – до 260 кілометрів.

BMW i3 оснащується 170-сильним мотором, що розганяє електромобіль до «сотні» за 7,3 секунди.

Від побутової розетки i3 з новим акумулятором можна зарядити до 80% за 15 годин. При використанні настінного зарядного пристрою час підживлення акумуляторів скоротиться до 3,2 години, від 50-кіловатних терміналів – до 42 хвилин.

Skoda Citigoᵉ iV

У травні 2019 року дебютував перший серійний електромобіль Skoda – Citigoᵉ iV. Він побудований на агрегатах Volkswagen e-up!. Однак оснащений батареєю підвищеної ємності, завдяки чому на одній зарядці новинка проїжджає 265 кілометрів.

У рух Citigoᵉ iV призводить встановлений на передній осі електромотор, що видає 83 кінських сили і 210 Нм крутного моменту. Розгін до 100 кілометрів на годину займає 12,5 секунди, максимальна швидкість – 130 кілометрів на годину.

SEAT Mii electric

Практично паралельно зі Skoda свій перший серійний електромобіль представила й іспанська SEAT. Модель Mii electric побудована на тій самій базі, що й чеський електрокар. Без підзарядки він може проїжджати 260 кілометрів.

Силова установка Mii electric повністю перекочувала з Skoda Citigoᵉ iV. Це встановлений на передній осі електромотор, що видає 83 кінських сили і 210 Нм крутного моменту, а також батарея ємністю 36,8 кіловат-години.

Акумулятор підтримує зарядну потужність в 40 кіловат і до 80% наповнюється рівно за одну годину.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть