Daimler має намір «знищити» бренд Smart

Компанія Daimler відмовиться від бренду Smart, якщо той не почне приносити прибуток. Збитки з моменту запуску марки в 1998 році склали мільярди євро, і рішення буде прийняте до кінця цього року.

Газета handelsblatt.com з посиланням на інсайдерів всередині компанії пише, що новий голова концерну Daimler AG Ола Калленіус вважає, що у «Смарта» немає історичної цінності, і він без коливань «вб’є» марку, якщо це буде потрібно для скорочення витрат. Така політика пов’язана з прагненням «Даймлера» перетворитися в постачальника послуг електромобільності і виробника електрокарів, що потребують значних інвестицій і, відповідно, зниження витрат.

Для скорочення витрат Daimler вже розробляє Smart Fortwo і Forfour спільно з Renault. Однак французька компанія вже найближчим часом може відмовитися від партнерства, повідомляють анонімні джерела.

За підсумками 2018 року загальні продажі «Смарт» склали 128 802 примірники, що на 4,6 відсотки менше, ніж роком раніше. Щорічні збитки – 500-700 мільйонів євро.

Джерело news.infocar.ua

Не пропустіть