“Жахливе будівництво”: автор проектів Кримського моста розповів про його небезпеку

Під час будівництва Кримського моста, що з’єднує окупований півострів з Росією, були порушені усі норми судноплавства в Керченській протоці. Для того, аби хоч якось виправити ситуацію, потрібно провести роботи з очищення і поглиблення судноплавного каналу в районі споруди.

Міст не можна було будувати у Керченській протоці, адже він несе загрозу для проходження під ним кораблів, зазначив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер-мостобудівник Георгій Росновський у коментарі “Обозревателю“.

Після будівництва Кримського мосту зменшилася глибина акваторія порту в окупованій Керчі, і він почав дрібніти.

“Те, що вони будують, – це жахливо. Навіть є документи, в яких сказано, що будувати міст там не можна через умови судноплавства, там висота під мостом всього 35 метрів – це неприпустимо, повинно бути не менше 50, а краще 70 метрів. Невелика частина моста відкрита для судноплавства, а далі йдуть маленькі прольоти, це теж неприпустимо“, – заявив Росновський.

Експерти повідомляли про проблеми судноплавства через спорудження моста ще 15 років тому.

“Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина. Через спорудження Кримського моста незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі натикаються на мілину“, – додав мостобудівник.

Тому, в районі Кримського мосту необхідно провести роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.


Не пропустіть