Будівництво Керченського моста йде неправильно: головні небезпеки

Конструкція залізничної частини моста через Керченську протоку є дуже нестійкою, і може незабаром завалитися.

Про це в блозі на «Обозреватель» написав інженер, автор двох українських проектів Кримського моста Георгій Росновскій.

Він звернув увагу на те, що окупанти вирішили встановити на підходах до залізничної частини моста сканери, які зможуть просвічувати залізничні вагони з метою визначення типу вантажу і його маси.

«Вони намагаються себе убезпечити. Максимальні навантаження лімітовані будівельними нормами при проектуванні залізничних мостів. Але і ці норми зараз часто неграмотно складаються. Рух – це вібрація, не тільки рух води або льоду, просадки опор і геологія, але і зовнішня вібрація від навантаження, це все впливає на безпеку», – пояснив експерт.

За словами Росновского, до того ж в Керченській протоці дійсно дуже погані геологічні умови.

«Міцні ґрунти там знаходяться дуже глибоко, а палі потрібно забивати ще глибше, щоб вони могли вистояти. Плюс там дуже багато грязьових вулканів, що дуже погано впливає на опори. І сама схема моста дуже невдала, він дуже низький і маленькі прольоти між опорами, що дуже погано в умовах проходу льоду, який буде поступово бити і розгойдувати опори», – упевнений він.

Інженер також підкреслив, що будь-який нахил моста поперечки моста може привести до сходження поїзда з рейок. Але не тільки через тиск льоду і через геологічні просадки може бути поперечний нахил, а через зовнішні навантаженя.


Не пропустіть