Керченський міст ніхто не відкривав: експерт вказав на небезпечну недбалість росіян

Вчений вважає, що міст сам по собі повинен впасти, а окупанти ще й порушили важливе правило.

У росіян регулярно трапляються НС з Керченською мостом, але найстрашніший наслідок, можливо, ще попереду. Мало того, що незаконний об’єкт знаходиться в небезпечному для будівництва місці, так ще й не перевірений як годиться, чи зможе витримати навантаження, коли Росія пустить по ньому поїзди.

Старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар в інтерв’ю “апостроф” розповів, чому міст повинен впасти.

Він підтвердив, що в Керченській протоці йде зменшення глибини, а також вчений розмовляв з океанологами і вони також вважають, що окупанти вибрали дуже невдале місце для будівництва – там погана геологія і міст сам по собі повинен впасти і довго не простоїть.

“Але основний-то міст – залізничний, там будуть колосальні навантаження за рахунок складів. Не буде ж один паровоз кататися з одним вагоном. А навантажений вагон важить близько ста тонн. А склади у нас ходять по 60 вагонів, плюс пара локомотивів. Виходить, 6 тисяч тонн проїде туди і назад, тоді і подивимося, які будуть навантаження, і як будуть триматися палі в напівтвердих, обводнених, четвертинних, міоценових сучасних глинах. Ось це серйозне питання”, – розповів Медовар.

Також геолог вважає, що проїзду президента РФ Володимира Путіна на КамАЗі і десятка вантажівок мало для перевірки можливостей моста.

“Насправді, міст в прямому сенсі ніхто не відкривав. Що значить відкрити міст? Його навантажують, даючи зосереджене навантаження. Повинні були поставити танки або важкі КрАЗи, навантажені під 40 тонн, і проїхати по мосту. Саме так приймається міст, а потім фахівці дивляться, наскільки він просідає. це нормально, міст повинен бути навантажений. а що вийшло? Проїхав нібито Путін за кермом КамАЗа, а всього було 10 КамАЗів, це приблизно 150 тонн, і вони їхали не суціль, а в шаховому порядку, та ще і порожні. Слухайте, це ж не приймання моста – не було з редоточенной навантаження, повного навантаження на опори, щоб подивитися, що, куди просяде і куди піде “, – підкреслив експерт.

Джерело segodnya.ua



Не пропустіть