Новий американський суперкар – революція для «Корвета» (Фото)

Відбулося те, про що давно ходили чутки, які спочатку активно спростовувалися, але ближче до дати дебюту ставало все зрозуміліше – Chevrolet Corvette перенесе революційні зміни разом з розташуванням двигуна. Відтепер він розташований не під довжелезним капотом спереду, а за сидіннями. Так, Corvette тепер средньомоторний!

Цей перехід був неминучим. Один з останніх американських монстрів з мотором попереду, Dodge Viper, вже став історією, а всі конкуренти «поїхали» вперед на гоночних треках. Наприклад, зараз всі топ-суперкари легко виїжджають з 7 хвилин на Північній Петлі Нюрбургринга, а ось Corvette похвалитися цим не може.

Зміна компонування радикально змінила пропорції – салон зрушили на 40 сантиметрів вперед, в результаті Corvette збоку зараз нагадує … средньомоторний Ferrari або McLaren. Всі зовнішні панелі зроблені зі склопластику, а навісили вони на алюмінієвий каркас. Задня частина на догоду аеродинаміці зроблена довгою, а заодно це рішення привело до появи додаткового багажника ззаду (зрозуміло, є ще й попереду). Загальна ємність – цілком пристойні 357 літрів.

Але навряд чи це хвилює покупців «Корвета». А ось що їх безсумнівно обрадує – це старий-добрий здоровенний атмосферний V8. Це допрацьована версія мотора LT1, який до цих пір чудово обходиться двома клапанами на циліндр і при об’ємі 6,2 літра видає 502 к.с. і 637 Нм крутного моменту. Але ми-то знаємо, що з’являться і компресорні варіанти, де напевно потужністю впритул підійде до 700 к.с. (У колишнього Z06 було 659).

А ось з коробками передач тепер варіантів немає – тільки 8-ступінчастий робот з двома зчепленнями. Механіки і автомата більше немає. Пішла і екзотична ходова частина з поперечними ресорами – спереду і ззаду у «Корвета» класичні для спорткарів двохважільні підвіски.

Цікаво, що гальма тут не з гідравлічним, а з електричним підсилювачем. Рульове управління стало «гостріше». Є фукнція швидкого старту, але динамічні характеристики поки розкриваються ухильно – близько 3 секунд з трекових пакетом Z51. Туди входять збільшені гальма з повітроводами для охолодження, інше передавальне відношення головної пари, більш продуктивна вихлопна система, керована електронікою блокування диференціала, поліпшене охолодження двигуна. А заодно – збільшені передній спліттер і заднє антикрило.

Обіцяють, що набагато краща стала якість обробки інтер’єру (з цим у «Корвета» завжди було не дуже) – м’який пластик, натуральна шкіра. Замість класичних приладів – 12-дюймовий екран. Є кілька кольорів обробки панелей і сидінь, а в якості опції доступні аудіосистеми Bose.

Продажі нового «Корвета» в США почнуться вже восени, причому обіцяють привабливу ціну до 60 тисяч доларів (що, звичайно, зовсім небагато за 500-сильний суперкар), тому в Штатах він точно буде популярним.


Не пропустіть