На яких вживаних авто стоять найнадійніші АКПП

Як правило, ремонт коробок передач обходиться дуже дорого, тому в разі поломки механізму його просто змінюють на новий. За зрозумілих причин, покупці беушних машин намагаються придбати автомобіль з надійною конструкцією, яка не потребуватиме додаткових вкладень.

Пробіг в 300-350 тисяч кілометрів без ремонту вже вважається досягненням, але на автомобільному ринку є наднадійні автомати, які легко переживають сам двигун.

До категорії надійних АКПП відносяться ті агрегати, які демонструє безвідмовність в роботі при пробігу в 500 000-700 000 км. Деякі виключно стійкі невбивані моделі не потребують ремонту і при проходженні 1 млн. км. Топові механізми відповідають найсуворіших вимогам і відрізняються легкістю в обслуговуванні. У списку найнадійніших АКПП знаходиться:

П’ятиступінчастий автомат ZF5 HP, що випускається в різних модифікаціях для ТЗ з поздовжнім розташуванням двигуна з 1992 року. Механізм був призначений для Бентлі, Aston Martin.

З 1996 року допрацьованим варіантом ZF5HP24, спокійно витримує крутний момент в 600 Н.м, оснащувався Ягуар і Ленд Ровер, а ZF5 HP 24А – Ауді А6 і А 8 Quattro. Коробка-автомат ZF5 HP30 призначалася для задньопривідних машин і виявилася, не дивлячись на сумніви скептиків, цілком живучою.

Вельми вдалою виявилася 5-ти ступінчаста розробка 5L40E, представлена ​​Дженерал Моторс в 1998 році. Прилад витримував 500 000 км пробігу і встановлювався на повнопривідний BMW 5, задньопривідні моделі BMW Е 46, BMW 3, Cadillac CTS. У 2007 році компанія перейшла на випуск нової 6-й ступінчастою версії 6L50, що відрізняється більшою плавність і м’якість перемикання режимів.

Наступна позиція належить легендарному тойтовскому продукту A750F, призначеному для Лексус LX і Ленд Крузер. 5-ти ступінчастий механізм здатний з легкістю витримувати 600 000 км експлуатації в суворих умовах. Його виробництво було налагоджено ще в 2003 році і продовжується до цього дня.

Автоматом мільйонником стала коробка, якою оснащувалися двигуни Мерседесів 124, 190 і моделі класу С незалежно від числа циліндрів і потужності. Це була невбиванна конструкція, яка пережила всі мотори, на яких вона встановлювалася. Сьогодні вона знята з виробництва.

Найкращою моделлю АКПП визнана конструкція А340, представлена ​​компанією Тойота в 1986 році, яка часто долає 1 млн. км. 4-х ступінчаста автоматична коробка передач сумісна з усіма типами приводів. Трохи пізніше з’явився 4-й ступінчастий модифікований варіант, що не потребує уваги. Єдине, що йому потрібно, так це заміна фрикційних через 500 тис. км. Надійний механізм експлуатувався на Лексусах GS і LS, Тойотах Раннер і Супра. На сьогоднішній день концерн відмовився від їх випуску, так як виробляти їх стало нерентабельно.

Висновок

При купівлі вживаного автомобіля слід звернути увагу на коробку передач, і якщо вона знаходиться в зазначеному списку, то машину можна купувати без всяких роздумів.




Не пропустіть