Які зарплати зараз пропонують на українських автозаводах

Українське автовиробництво сьогодні майже в критичній ситуації – створені в країні виробничі потужності з випуску практично всіх видів авто- і електротранспорту завантажені менш ніж на 1,5%.

Легкові автомобілі в Україні сьогодні збирає тільки завод “Єврокар”, а виробників автобусів і тролейбусів в Україні кілька, і вони намагаються зберегти виробництво і кадровий потенціал, адже проблема кваліфікованих кадрів в країні через відтік робочої сили за кордон дуже гостра.

У Мінекономіки рапортують про залучення інвесторів в автопром. Але поки в самому автопромі лише закриваються заводи

AUTO-Consulting вирішив проаналізувати, які зарплати сьогодні готові платити персоналу в автопромисловості. Наприклад, завод корпорації «Богдан» в Луцьку – один з провідних виробників автобусів і тролейбусів всіх класів (причому у випуску тролейбусів він найбільший), шукає кілька інженерів.

За даними Луцького міського центру зайнятості найбільшу зарплату завод готовий платити системному програмісту (інженер-програміст) – 22,39 тис. грн. В його обов’язки входить, наприклад, модифікація/розробка нових облікових систем, бізнес-процесів, доробка податкових звітів, технічна підтримка і консультації. Претендент на цю посаду повинен розбиратися в бухгалтерських програмах, мати досвід написання складних звітів тощо.

Завод готовий платити по 12,36 тис. грн. інженеру-конструктору і інженеру-технологу, які, в тому числі, повинні знати одну з програм CAD (Solid Works, Auto CAD, КОМПАС).

Інженеру-випробувачу колісних транспортних засобів пропонується заробітна плата 11,11 тис. грн.

Всі претенденти повинні мати вищу освіту. Бонусом роботодавець пропонує відшкодування вартості проїзду з районів Волинської області.

Нагадаємо, що раніше заводи з виробництва комплектуючих для автомобілів європейських автовиробників (кабельних мереж, чохлів до автокрісел і ін.), Яких достатньо багато працює в західних областях України, озвучували пропоновані заробітні плати робітникам в розмірі 8-10 тис. грн.

А, наприклад, на заводі YAZAKI в м Ужгород активно залучають чоловіків і жінок, до того ж з інших регіонів України. Показово, що проїзд з будь-якої точки України в Ужгород підприємство оплачує. Що стосується зарплати – то вона пропонується повністю «біла» (вся офіційно) – 8700-10000 грн (47.10 грн / год) Відпустка 4 тижні: 2 влітку і 2 взимку.

За даними сайту пошуку роботи rabota.ua, наприклад, німецька компанія Leoni AG, що має в Україні заводи з виробництва кабельних мереж для автомобілів в м Стрий (Львівська обл.) Та м Коломия (Івано-Франківська обл.), Пропонує заробітну плату техніку з електронного устаткування (з вищою або середньою спеціальною освітою) в розмірі 13 тис. грн. До речі, такий претендент повинен знати англійську та німецьку мови.


Не пропустіть