Як Дизельгейт відбився на продажах авто в Україні (Інфографіка)

Дивовижна метаморфоза, до 2012 року українці воліли нові легкові авто з бензиновими моторами (більше 75%), а потім в пориві економії звернули увагу не тільки на ГБО, але і стали щорічно збільшувати частку дизелів в покупках. Причому, на наших співвітчизників спочатку ніяк не вплинув дизельгейт і в 2017 році частка нових дизельних машин склала 39,8%, а в перші місяці 2018-го навіть доходила до 43%.

Правда, це був пов’язаний з розпродажем великих партій дизельних машин за спеціальними цінами, а потім і зовсім «щось пішло не так» і за підсумками минулого року дизельні авто завоювали тільки 35,5% ринку. Як бачимо на діаграмі, в першому півріччі 2019 ця тенденція збереглася і реєстрації дизелів знизилися ще на 4,8% до 30,7% в абсолюті. А бензинові мотори, навпаки відвоювали пару позицій і отримали 58,2% серед нових легковиків.

Порівнявши дані минулого і поточного року, можна побачити, що дизельні мотори відтіснили не тільки бензинові, а й суперсучасні гібриди (+ 1,7%) і електромобілі (+ 0,7%). Але де ще залишаються сильними позиції дизелів, так це у кросоверів. Там вони зберегли торішню частку 37,5%.

Що стосується переваг в певних марках, то вони теж є. Найбільше зареєстровано дизельних Рено, в ТОП-5 також Тойота, Ніссан, Фольксваген і Кіа.

Тепер в Європі почалася компанія на захист дизельних моторів, подивимося, як на неї відреагують автомобілісти в Україні. Список реєстрацій нових бензинових авто очолює Тойота, потім йдуть Кіа, Ніссан, Шкода і Хюндай.

Джерело autocentre.ua

Не пропустіть