Українських водіїв обрадували змінами з «євробляхами»

Зовсім недавно на дорогах нашої країни можна було зустріти безліч автомобілів на іноземній реєстрації, проте уряд постарався виправити цю ситуацію, анонсувавши космічні штрафи.

Про те, чого чекати водіям, розповідає Newstoday.

В кінці останнього місяця літа влада приготувала для власників «євроблях» неприємний «сюрприз» у вигляді астрономічних штрафів. Глава нашої держави пообіцяв втрутитися в це і навіть зареєстрував законопроект про відстрочку «судного дня», проте новий парламент навряд чи встигне зібратися і прийняти його до дати вступу в силу вже прийнятого.

Експерти нагадують, що в період з 25 листопада минулого року по 22 лютого поточного в нашій країні можна було розмитнити авто на пільгових умовах, всього за півціни. Після цього ще три місяці можна було розмитнити вже по повній вартості, але без накладання штрафних санкцій. Великі штрафи повинні були обрушитися вже 25 травня, однак депутати все ж відстрочили їх після мітингу «євробляхерів».

Тепер же українці ворожать, що ж буде потім. Активісти вимагають продовження пільгового періоду та скасування акцизу назовсім. Можливо, буде скликана позачергова сесія, і закон все ж встигнуть прийняти до кінця серпня. Однак рішенням це однозначно не є, адже Україна є однією з найбідніших європейських країн, але авто при цьому у нас найдорожчі. На думку експертів, найкращим виходом стане фіксована сума розмитнення, або ж, у найгіршому разі, прозора система, якій нинішня не є.

Директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко, від мит ​​на авто з ЄС потрібно позбавлятися, особливо з огляду на режим вільної торгівлі. Також він не бачить потреби в ПДВ, а замість акцизу пропонує зробити автоподаток, який буде стягуватися залежно від об’єму силового агрегату.

Автоюрист Володимир Караваєв вважає, що податки, ПДВ і акцизи потрібно повністю обнулити. Свою позицію він пояснює тим, що підготовка українських водіїв вкрай низька, а стан доріг не викликає навіть усмішки. З цієї причини єдина можливість убезпечитися – придбати нормальний автомобіль замість мотлоху, який випущений на наші дороги ще в незапам’ятні часи.

Але в той же час, відзначає він, є шанс масового завезення в нашу країну старих європейських автомобілів, що зробить з України автозвалища, але для цього буде достатньо перед ввезенням пройти техогляд. На закінчення він сміється над словами про те, що 15-річний Mercedes може нашкодити Україні, де середній вік машин становить 22 роки.


Не пропустіть