Техогляд повертається: чому авто з ЄС ризикують його «не пережити»
Українські автолюбителі вже звикли жити без техогляду своїх машин. Але з 2022 року цьому прийде кінець. Техогляд повертається. І він стане обов’язковим.
Про це пише «РБК-Україна». Як припускають експерти, з поверненням техогляду повернеться і корупція. Справа в тому, що переважна більшість іномарок наші громадяни купують в старому стані. А ці машини часто не відповідає вимогам ЄС щодо екологічності.
За словами керівника Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і автодилерів Олега Назаренко, тільки 10-20% ввезених в країну старих іномарок зможуть пройти обов’язковий техогляд.
Нагадаємо, що зобов’язання про повернення технічного огляду Україна взяла на себе після підписання Угоди про асоціацію з Європейським союзом.
Так ось, вже з 1 січня 2020 року обов’язковій технічній перевірці підлягатимуть автомобілі категорій L3, L4, L5 і L7 та L3e, L4e, L5e і L7e.
Експерт упевнений, що до 90% старих іномарок такий техогляд не пройдуть. І тоді, за словами Назаренко, почнеться тотальна “торгівля талончиками”. Він також зазначив, що автомобілі з вирізаними каталізаторами, а значить не екологічні, не повинні допускатися на українські дороги.
Як все буде здійснюватися на практиці, власники автомобілів зможуть зрозуміти вже з 1 січня.