Названо автомобільні марки, які краще купувати новими

Фахівці аналітичного агентства вивчили результати продажів легкових автомобілів за перші 7 місяців 2019 року. З’ясувалося, що обсяг ринку нових машин, в середньому, в 3,5 рази менше, ніж старих. Але по кожній марці це співвідношення різне.

Найвища частка нових автомобілів в загальному обсязі продажів зафіксована у Kia. Співвідношення нових і старих машин у цій корейської марки становить 116,1 тисячі до 143,4 тисячі (1,2). На другому місці – Skoda з співвідношенням нові / старі 1,3. Далі йде Renault (1,4), Hyundai (1,7), Volkswagen (2,2) і BMW (3,0).

У автомобілів Mercedes-Benz продажі нових і старих автомобілів відповідають середньоринковому показнику (3,5).

З іншого боку, максимальний коефіцієнт зафіксований у марки Honda – 5,4. Слідом за нею, з великим відривом за цим показником, йдуть Chevrolet (10,0), Ford (6,4) і Toyota (6,0), а також Nissan (4,7) і Mazda (4,2). Співвідношення нових і старих машин у японської Mitsubishi близько до середньоринкового – 3,9.

Джерело avtodream.org

Не пропустіть