Вісім змін, які почали діяти на українських дорогах
З вересня вступили в силу нововведення, що стосуються будівництва доріг. Зміни були внесені в ДБН і припускають підвищення безпеки на дорогах.
В цілому передбачається внести вісім нововведень в будівництво і реконструкцію трас. Всі вони були зроблені після ретельного аналізу аварійності.
1 Звуження смуг
Передбачається зміна ширини дорожніх смуг, для розширення аварійної смуги. Вужчої стане крайня ліва смуга до 3,5 метрів, а всі інші залишаться 3,75 метра. Аварійна смуга збільшиться з 2,5 метрів до 3 метрів.
2 Технологічні розриви
Кожні десять кілометрів будуть зроблені технологічні розриви в дорожній огорожі для проїзду спецтехніки. Це зроблено для того, щоб в аварійних ситуаціях служби порятунку змогли швидше дістатися до місця події.
3 Підвищення якості доріг
Підвищення надійності і міцності доріг, а також і довговічності за рахунок використання більш надійних матеріалів. Для цього будуть використовувати при будівництві доріг модифікованих бітумів.
4 Установка протизасліпних екранів
Для захисту від сліпучих фар зустрічних автомобілів великі магістралі будуть обладнати спеціальними екранами, які допоможуть запобігти аварійним ситуаціям.
5 SOS-станції на трасах
Уздовж доріг тепер будуть встановлені спеціальні станції, для зв’язку з екстреними службами. У разі непередбачених ситуацій завжди можна буде покликати на допомогу. Такі стовпи стоятимуть кожні 10-20 км.
6 Шумові смуги
Відтепер на дорогах мають створювати шумові смуги для того, щоб водій не засинав за кермом.
7 Обов’язкове встановлення перевантажувальних елементів
Дороги тепер захищатимуть від перевантажень. Це дасть можливість позбавити магістралі від пошкоджень та підвищити якість дорожнього полотна.
8 Зміна процедури укладання доріг
Важлива складова при укладанні доріг – це процес доставки суміші до місця укладання. І до тепер вона не була врегульована. Якісна суміш, яка створить міцне покриття повинна транспортуватися не більше визначеного часу, а значить відстань від заводу до місця укладання не повинна перевищувати 75-150 км.