Volkswagen оголосив про найбільший ребрендинг: представлений новий логотип (Фото)

Німецький концерн, входячи в еру електричних автомобілів, вирішив провести великомасштабну зміну корпоративного стилю. Зміниться все крім назви. Уже представлений новий логотип, і оголошена жіноча озвучка рекламних роликів.

Один з найбільших концернів Volkswagen оголосив про наймасштабніший ребрендинг. Зараз вже представлений новий логотип, розробкою якого займалася сама компанія. Він повністю позбувся натяку на тривимірність і представлений всього в двокольоровому зображенні. Зміни не великі, але повинні натякати на повністю новий підхід бренду до автомобільного ринку.

Всього ребрендинг торкнеться 154 країни. Спочатку зміни відбудуться в Європі, в жовтні – в Китаї, потім в Північній і Південній Америці, а з 2020 року – на інших ринках. Крім логотипу, в планах компанії змінити корпоративні кольори, звуковий супровід логотипу, а також підхід до реклами.

З входом в еру електричних автомобілів, компанія повинна стати більш прогресивною – так озвучили деякі експерти. Тепер рекламні кампанії будуть акцентувати увагу на людях, а не на автомобілях. Причому концерн підключиться до «гендерної революції», і вперше вся реклама буде озвучена жіночим голосом.

Історія логотипу Volkswagen налічує 90 років. Хто створив найперший варіант достеменно невідомо, але в обрамленні букв VW, які були присутні на значку з самого початку, вгадується суміш образів підлогового вентилятора і нацистської свастики. Останнє пояснюється тим, що спочатку Гітлер замовив австрійському інженеру Фердинанду Порше розробку «народного автомобіля» – так і з’явився легендарний жук і сама компанія.

Пізніше, щоб підкреслити інженерні компетенції компанії, обрамлення змінилося на імпровізовані зуби шестерінки, а відразу після закінчення Другої Світової війни від орнаменту по колу взагалі відмовилися, а самі букви інвертовані, щоб зменшити асоціації з нацистською символікою. Наступна радикальна зміна сталася в 60-х, коли лого стало кольоровим, щоб підкреслити дружелюбність бренду. Після цього ще кілька разів дизайнери грали з інверсією, відтінками і об’ємом, але принципово нічого не змінювалося рівно до сьогоднішнього дня.

Не пропустіть