“Ручник” вимирає: в машинах йому більше немає місця

Знайомий з дитинства ручник і його тріск йдуть в історію.

Згідно з дослідженням Cargurus, опублікованому британським виданням Autoexpress, тільки у трьох з десяти нових автомобілів є важіль стоянкового гальма.

В інших автомобілях використовується його електронний варіант, а важіль не передбачений навіть в базових комплектаціях.

Ряд виробників сьогодні не має вже жодного автомобіля, що оснащується важелем стоянкового гальма, – тільки електронним. Це, наприклад, Jaguar, Land Rover, Lexus, Mercedes-Benz і Porsche.

Тенденція заміни ручників електронним стоянковим гальмом така, що в 2018 році важелями оснащувалися 37% продаваних машин. Деякі виробники при цьому продовжують наполегливо ігнорувати електроніку, пропонуючи машини з ручниками. Це Dacia, а також Suzuki.

«Вперше представлений на серійному автомобілі – флагмані BMW 7-ї серії – в 2001 році електронне гальмо стоянки швидко перетворилося з новинки в норму.

Електроніка не може дати того відчуття, яке так цінують деякі водії, але вона має ряд переваг з точки зору зручності, безпеки та економії місця», – говорить один з дослідників і редактор Cargurus Кріс Кнапман.

Глава дорожньої політики АА Джек Курсенс назвав популяризацію електронного стоянкового гальма «демонстрацією того, в якому напрямку рухаються автомобільні технології: електронні системи беруть на себе те, що раніше управлялося вручну, механічними пристроями».

Він також зазначив, що у електронного стоянкового гальма є ряд важливих переваг: з ним простіше почати рух в гору без відкоту назад, його не можна недостатньо затягнути і він не займає місце в салоні автомобіля. Але Кузенс попереджає, що «це просто ще одна електронна система, яка може дати збій».

Разом з ручниками піде і мистецтво розвороту за допомогою ручного гальма стоянки, але це більше відноситься до області автомобільних трюків, непридатних в повсякденному житті на дорогах загального користування.

Джерело avtodream.org

Не пропустіть