Українські дороги будуватимуть за унікальною технологією

При будівництві доріг використовуватиметься система автоматизованого управління технікою.

Компанія «Автомагістраль-Південь» послідовно переходить на системи автоматизованого управління технікою. Зокрема, при будівництві автошляху Н-31 «Дніпро–Решетилівка» та при спорудженні нової злітно-посадкової смуги одеського аеропорту фахівці компанії застосовують системи автоматизованого управління Trimble 3D, повідомили SpecMachinery.com.ua у прес-службі «Автомагістраль-Південь».

Автогрейдери, що виконують роботи на цих об’єктах, оснащені бортовим комп’ютером із програмним забезпечення Trimble Business Center, низкою датчиків та роботизованим тахеометром Trimble SPS 930.

Програмне забезпечення Trimble дозволяє створити тривимірний макет проекту, який завантажується у комп’ютер автогрейдера. Під час роботи тахеометр «відстежує» планове положення та висотну позначку спеціальної призми, яка встановлюється на грейдерному відвалі. Власне, функція тахеометра полягає у тому, щоби постійно передавати координати призми на пульт управління грейдера, де відбувається постійний розрахунок фактичного положення його робочого органу відносно цифрової моделі проекту. Спираючись на ці дані, автоматика грейдера самостійно регулює кут нахилу та висотне положення відвалу під час роботи.

Така автоматична система забезпечує високу точність виконання робіт. Похибка з проектними позначками становить менше 1 см. Окрім того, значно підвищується продуктивність роботи дорожньо-будівельної техніки. Управління системою не вимагає високої кваліфікації та значного досвіду оператора грейдера. Працівникові залишається лише керувати технікою в заданому секторі монітора, а все інше з високою точністю виконує автоматика відповідно до проекту.


Не пропустіть