Експерт нагадав про нововведення, яке почало діяти на українських дорогах

Президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе пояснив, для чого потрібні розриви дорожнього огородження на трасах.

Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

«Для того, щоб пожежна, швидка або, наприклад, снігоприбиральна машина могла зручно проїхати за призначенням у разі якоїсь надзвичайної ситуації», – пише політик.

Також він нагадав, що від вересня при будівництві нових трас і реконструкції чи капремонту існуючих такі розриви мають влаштовуватися обов’язково, адже вступила в дію відповідна норма ДБН.

«Такі розриви мають розташовуватися не рідше, ніж через кожні 10 км. Це важливо робити, адже завдяки цим розривам пожежна або швидка може розвернутися одразу, а отже, оперативніше надати допомогу. А в нас виходило так – щоб розвернутися, потрібно проїхати декілька десятків кілометрів вздовж дорожнього огородження, поки воно не закінчиться чи ще щось. Тому технологічні розриви дорожнього огородження і були потрібні», – зазначає Парцхаладзе.

Не пропустіть