Знайшли метод порятунку дизельних двигунів

Експерти дослідницького центру Sandia National Laboratories створили систему вприскування пального для дизельних силових агрегатів, що дає можливість значно очистити вихлоп.

Дизельний мотор від бензинового відрізняється способом приготування робочої суміші і методом її займання.

«Важке» паливо і повітря подаються в камеру згоряння роздільно.

Перш за все, надходить повітря, температура якого збільшується в кінці такту стиснення, і тільки в самому кінці в циліндри впорскується дизельне пальне, яке миттєво запалюється.

При наявності таких конструктивних особливостей, дизельні силові установки відрізняються високим крутним моментом і економічністю палива, але друга сторона медалі – це більш «брудний» вихлоп, ніж у бензинових двигунів.

За нинішніми нормами Euro 6d-Temp, зміст окислів азоту становить 168 мг/км. Але в наступному році в силу вступлять нові вимоги, які зобов’язують виробників зменшити цей показник до 120 мг/км в умовах реального використання і до 80 мг/км при лабораторних вимірах.

Однак фахівці Sandia National Laboratories знайшли метод як значно – на 50 – 100% – знизити вміст сажі у вихлопі.

Вся справа в формі форсунок з технологією DFI (впорскування палива по каналах), де дизельне пальне потрапляє в камеру згоряння за допомогою маленьких каналів.

Подібне рішення дає можливість оптимізувати склад паливно-повітряної суміші і домогтися більш «чистого» згоряння.

Тут, проте, варто пам’ятати про таку особливість дизельних моторів, як залежність вмісту оксидів азоту від обсягу сажі – чим менше першого, тим більше другого і навпаки.

При цьому з подібною технологією більше не доведеться застосовувати систему уприскування сечовини, що розщеплює оксиди азоту, але в той же час здорожує мотор.

Джерело avtodream.org

Не пропустіть