Названі автомобілі, які зникли в 2019 році

Щорічно світовий авторинок поповнюється новими моделями і чимало втрачає.

У 2019-му автопром теж, можна сказати, традиційно зазнав втрат.

Cadillac CTS

Виробники спішно згортають виробництво седанів, фокусуючись на набагато прибутковіших кросоверах. У числі «жертв» тренду виявився Cadillac CTS. Модель, що з’явилася в 2002 році і змінила три покоління, зійшла зі сцени. Її місце зайняв Cadillac CT5 з купеподібним силуетом.

Cadillac XTS

Великий седан є відгомоном епохи, коли гігантські передньопривідні «крейсери» Cadillac були популярні. З появою топової моделі CT6 на задньопривідному шасі, необхідність в XTS відпала. Шкода, адже це був один з найпопулярніших «Кадиллаків» на домашньому американському ринку, до слова, також непогано продавався і в Китаї.

Chevrolet Volt

Минулий рік став останнім в історії цікавого і в певному сенсі знакового автомобіля, адже саме з гібридним Volt концерн General Motors спробував кинути виклик популярній Toyota Prius. На жаль, скласти конкуренцію японським бестселеру не вдалося.

Ford Taurus

А ось це дійсно втрата, нехай і не суттєва в масштабах ринку. Інша справа, що модель має 34-річну історію, зіграла важливу роль у фільмах про робота-поліцейського, стала американським бестселером 1992 року і за весь час виробництва розійшлася тиражем у понад 8 млн одиниць. Проте, ім’я Taurus продовжує існувати в Китаї, хоча там продається абсолютно інша машина.

Jaguar XJ

Як не сумно, завершилася історія величного Jaguar XJ як мінімум в тому вигляді, в якому ми його знаємо. Британська марка відправила у відставку представницький седан з двигунами внутрішнього згоряння і збирається привести на його місце повністю електричний автомобіль.

Nissan 370Z Roadster

Швидше за все, ринок не помітить зняття з виробництва застарілого родстера, який в Штатах продавався більш ніж мляво. Дивуватися тут нічому – автомобіль відверто старий, та ще й зі старомодним атмосферним двигуном V6 об’ємом 3,7 л. У будь-якому випадку, ніша спорткарів з його відставкою пустувати точно не буде. Один лише BMW Z4 нового покоління і родинне купе Toyota Supra чого варті!

Toyota Mark X

Зняття з виробництва наступника легендарних Mark II і Chaser – подія в першу чергу місцевого японського значення, оскільки Mark X є моделлю для внутрішнього ринку. Але разом з зупинкою конвеєра завершилася історія всесвітньо відомого клану із позначенням X і поздовжньм компонуванням силового агрегату. Історія Toyota на платформі X почалася в далекому 1972 році, і саме ці машини відкрили для багатьох справжнісіньку японську якість, комфорт і технології.

Volkswagen Beetle

Про зняття з виробництва спадкоємця легендарного класичного «Жука» компанія заявила ще в 2018 році. Ретро-хетчбек не користувався достатнім попитом і потужності мексиканського підприємства було вирішено переорієнтувати на випуск більш затребуваних машин. Втім, в перспективі Beetle може відродитися у вигляді електрокара.

Не пропустіть