Імпорт автохламу фактично знищив ринок нових автомобілів, – експерт

В Україні поки що не можна говорити про ведення цивілізованого автомобільного бізнесу, адже контрабандні схеми отримують законодавчі послаблення, а імпорт старих автомобілів знаходиться в кращих умовах порівняно з ринком нових автомобілів.

Про це в інтерв’ю повідомив заступник Голови Наглядової ради ПрАТ «Єврокар» Олег Боярин, передає MMR.

На думку експерта, український ринок нових авто вбиває засилля старих іномарок, а саме так званих «євроблях».

«Ми очікуємо помірне зростання, але навряд чи варто очікувати великого прориву. За нашими обережними прогнозами – ринок досягне позначки в 100 тисяч автомобілів. Справа в тому, що такі прогнози робили багато автомобільних експертів ще два роки тому – на 2018 рік. Але цього так і не сталося. Неконтрольований імпорт автохламу фактично знищив ринок нових автомобілів», – каже Боярин.

За його словами, поки виробники і імпортери автомобілів, створюючи робочі місця, платять працівникам заробітну плату, забезпечують надходження до бюджету, існує інша категорія «бізнесу», яка, користуючись фінансовою скрутою співвітчизників, не сплачує жодної гривні у вигляді податків, оскільки нелегально ввозить в країну автохлам .

Нагадаємо, в Україні спростили процедуру розмитнення автомобілів. Тепер розмитнити «євробляху» можна без допомоги брокера.


Не пропустіть