Корпоративні продажі охопили 31% ринку нових легкових авто

У січні 2020 року корпоративні продажі охопили 31% ринку нових легкових авто. Це трохи менше, ніж роком раніше, коли на юридичних осіб оформляли кожен третій проданий автомобіль, повідомляє Укравтопром.

При цьому в кількісному вираженні продажі юридичним особам зросли до 2,2 тис. од. або на чверть відносно січня 2019 року. Нагадаємо, всього в минулому місяці в Україні було зареєстровано 7,1 тис. нових легковиків.

Лідером з поставок нових легкових автомобілів для корпоративних клієнтів стала марка Renault, в січневому заліку якої 536 машин.

На другому місці Toyota з результатом 400 авто.

Також до «п’ятірки» найпопулярніших у корпоративних клієнтів марок в січні увійшли: Skoda – 252 шт., Volkswagen – 148 шт. і Peugeot – 103 шт.

Найпопулярнішим автомобілем у покупців-юр.осіб в минулому місяці був Renault Duster – 340 компактних кросоверів цієї моделі поповнили корпоративні автопарки країни.


Не пропустіть